  • Data: 2012-09-06 21:17:16
    Temat: Re: Bandzior vs. tdm
    Od: Qlfon <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-09-06 11:54, Ivam pisze:
    > sie
    >
    > Powiedział były właściciel 2 TDMek noszący się z zamiarem zakupu trzeciej;)

    Proszę się odstosunkować od TDM:) To jest naprawdę fajne moto i w
    najnowszej budzie jest łądne i już. Miałem jedną i to podobno tą
    najbrzydszą a ostatnio pomimo tego że Sprint i szybszy, mocniejszy i
    ładniejszy to jak widzę TDM 900 to się zastanawiam czy się nie zamienić
    z kimś:)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050