-
431. Data: 2012-05-22 09:08:41
Temat: Re: Bajery w autach "po 2000" roku
Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>
"jerzu" <t...@i...pl> wrote in message
news:mr7lr7hpc0f9r42p9m23k5mjv79gudgntq@4ax.com...
>>To jest sterowanie radiem - tak mam w przedliftowej.
> No to gdzie w niej jest tempomant? Bo na dźwigni kierunkowskazów nie
> ma: http://imageshack.us/a/img855/127/img5506z.jpg
No i prawidlowa odpowiedz chyba brzmi: tempomatu brak
>>A to co sie mocno zmienilo, to sterowanie komputerem pokladowym - w
>>przedliftowej na dzwigni wycieraczek (podobnie do sterowania
> tempomatem), a w poliftowej na panelu radia.
> No to w tej co ja jeżdżę sterowanie komputerem jest w radiu, a jest
> przedliftowa. Porypane to wszystko :)
Po prostu jezdzisz "przejsciowka" - radio poliftowe, a buda jeszcze stara.
I tak nie przebija to Opli Recordow, ktorymi jezdzilem w na przelomie lat 80
i 90 - na przyklad w tej samej wersji nadwoziowej i tej samej wersji silnika
widzialem 4 rozne skrzynie biegow, rozniace sie polozeniem dzwigni zmiany
biegow i sposobem wlaczania wstecznego...
--
Axel
-
432. Data: 2012-05-22 14:57:28
Temat: Re: Bajery w autach "po 2000" roku
Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
Dnia Mon, 21 May 2012 07:08:00 +0200, Shrek napisał(a):
> No to jak oni zmieniają pasy? Bo nie uwierzę, że w godzinach szczytu w
> Krakowie na wylotówkach np isnieją powszechnie luki na 4 długości samochodu.
Normalnie. Chcę zmienić pas, to nie czekam az będzie luka, żeby się
wcisnąć, tylko właczam kierunkowskaz i czekam, aż uprzejmy kierowca (w
Warszawie gatunek na wymarciu) odejmie gazu i zrobi mi miejsce, w które
wjadę.
Proste?
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
_______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
-
433. Data: 2012-05-22 14:57:51
Temat: Re: Bajery w autach "po 2000" roku
Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
Dnia Sat, 19 May 2012 22:43:10 +0200, Shrek napisał(a):
> A po co ci kierunek w sytuacji kiedy widać już praktycznie zakończony
> manewr? Jedyne co możesz osiągnąc to, że ktoś pomyśli, że chcesz dalej
> zmieniać o kolejny pas.
Po co w ogóle kierunek? Ty wiesz dokąd jedziesz.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
_______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
-
434. Data: 2012-05-22 14:58:14
Temat: Re: Bajery w autach "po 2000" roku
Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
Dnia Mon, 21 May 2012 11:31:41 +0200, Axel napisał(a):
> "jerzu" <t...@i...pl> wrote in message
> news:ifrcr75hqta2ah6a359t906cufs466jugo@4ax.com...
>
>> Ale
>> sterowanie tempomatem ma na dźwigni kierunkowskazów.
>
> A byly inne? Ja mam w obu tempomat w dzwigni...
Scorpio - kierownica.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
_______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
-
435. Data: 2012-05-22 15:03:34
Temat: Re: Bajery w autach "po 2000" roku
Od: kamil <k...@s...com>
On 22/05/2012 13:57, Adam Płaszczyca wrote:
> Dnia Mon, 21 May 2012 07:08:00 +0200, Shrek napisał(a):
>
>> No to jak oni zmieniają pasy? Bo nie uwierzę, że w godzinach szczytu w
>> Krakowie na wylotówkach np isnieją powszechnie luki na 4 długości samochodu.
>
> Normalnie. Chcę zmienić pas, to nie czekam az będzie luka, żeby się
> wcisnąć, tylko właczam kierunkowskaz i czekam, aż uprzejmy kierowca (w
> Warszawie gatunek na wymarciu) odejmie gazu i zrobi mi miejsce, w które
> wjadę.
> Proste?
Drugi tydzień debaty, czy wystarczą 4 czy 3 mrugnięcia kierunkowskazu.
Adam, ty naprawdę musisz mieć strasznie puste życie.
--
Pozdrawiam,
Kamil
http://bynajmniej.net
-
436. Data: 2012-05-22 15:05:08
Temat: Re: Bajery w autach "po 2000" roku
Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
Dnia 22.05.2012 Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> napisał/a:
>> No to jak oni zmieniają pasy? Bo nie uwierzę, że w godzinach szczytu w
>> Krakowie na wylotówkach np isnieją powszechnie luki na 4 długości samochodu.
>
> Normalnie. Chcę zmienić pas, to nie czekam az będzie luka, żeby się
> wcisnąć, tylko właczam kierunkowskaz i czekam, aż uprzejmy kierowca (w
> Warszawie gatunek na wymarciu) odejmie gazu i zrobi mi miejsce, w które
> wjadę.
Ten gatunek ma się w Wawie całkiem dobrze, nawet zwiększa populację.
Krzysiek Kiełczewski
-
437. Data: 2012-05-22 15:11:02
Temat: Re: Bajery w autach "po 2000" roku
Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
Dnia 22.05.2012 kamil <k...@s...com> napisał/a:
>>> No to jak oni zmieniają pasy? Bo nie uwierzę, że w godzinach szczytu w
>>> Krakowie na wylotówkach np isnieją powszechnie luki na 4 długości samochodu.
>>
>> Normalnie. Chcę zmienić pas, to nie czekam az będzie luka, żeby się
>> wcisnąć, tylko właczam kierunkowskaz i czekam, aż uprzejmy kierowca (w
>> Warszawie gatunek na wymarciu) odejmie gazu i zrobi mi miejsce, w które
>> wjadę.
>> Proste?
>
> Drugi tydzień debaty, czy wystarczą 4 czy 3 mrugnięcia kierunkowskazu.
>
> Adam, ty naprawdę musisz mieć strasznie puste życie.
Drugi tydzień czytania Adamowej debaty. Pustka do kwadratu ;-p
Krzysiek Kiełczewski
-
438. Data: 2012-05-22 15:13:30
Temat: Re: Bajery w autach "po 2000" roku
Od: kamil <k...@s...com>
On 22/05/2012 14:11, Krzysiek Kielczewski wrote:
> Dnia 22.05.2012 kamil<k...@s...com> napisał/a:
>
>>>> No to jak oni zmieniają pasy? Bo nie uwierzę, że w godzinach szczytu w
>>>> Krakowie na wylotówkach np isnieją powszechnie luki na 4 długości samochodu.
>>>
>>> Normalnie. Chcę zmienić pas, to nie czekam az będzie luka, żeby się
>>> wcisnąć, tylko właczam kierunkowskaz i czekam, aż uprzejmy kierowca (w
>>> Warszawie gatunek na wymarciu) odejmie gazu i zrobi mi miejsce, w które
>>> wjadę.
>>> Proste?
>>
>> Drugi tydzień debaty, czy wystarczą 4 czy 3 mrugnięcia kierunkowskazu.
>>
>> Adam, ty naprawdę musisz mieć strasznie puste życie.
>
> Drugi tydzień czytania Adamowej debaty. Pustka do kwadratu ;-p
Wątek w ignorowanych, otworzyłem bo widzę że dalej jest jakaś aktywność. :)
--
Pozdrawiam,
Kamil
http://bynajmniej.net
-
439. Data: 2012-05-22 18:40:08
Temat: Re: Bajery w autach "po 2000" roku
Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>
"kamil" <k...@s...com> wrote in message
news:jpdtcj$ef4$1@inews.gazeta.pl...
>>> Ale
>>> sterowanie tempomatem ma na dźwigni kierunkowskazów.
>>
>> A byly inne? Ja mam w obu tempomat w dzwigni...
>
> W hondzie prelude z japonii rocznik '92 miałem coś takiego przy
> kierownicy:
>
> http://imageshack.us/photo/my-images/357/jdmcruisesm
6.jpg/
>
Fajnie, tyle ze my rozmawiamy o tempomacie w roznych wersjach Vectry C...
--
Axel
-
440. Data: 2012-05-22 21:04:47
Temat: Re: Bajery w autach "po 2000" roku
Od: Shrek <u...@d...invalid>
On 2012-05-22 14:57, Adam Płaszczyca wrote:
> Dnia Mon, 21 May 2012 07:08:00 +0200, Shrek napisał(a):
>
>> No to jak oni zmieniają pasy? Bo nie uwierzę, że w godzinach szczytu w
>> Krakowie na wylotówkach np isnieją powszechnie luki na 4 długości samochodu.
>
> Normalnie. Chcę zmienić pas, to nie czekam az będzie luka, żeby się
> wcisnąć, tylko właczam kierunkowskaz i czekam, aż uprzejmy kierowca (w
> Warszawie gatunek na wymarciu)
LOL. Wiemy - skończyli się jak nas opuściłeś;)
> odejmie gazu i zrobi mi miejsce, w które
> wjadę.
> Proste?
No to tak robie (jak nie ma luki samej z siebie). Moja wina, że w DC bez
problemu wpuszczają, a u was trzy mignięcia to za krótko? :P
Shrek