  • 341. Data: 2012-05-16 11:15:25
    Temat: Re: Bajery w autach "po 2000" roku
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "kamil" <k...@s...com> wrote in message
    news:jovpa1$94i$1@inews.gazeta.pl...

    > Jak puste i smutne jest życie ludzi, którzy przez trzy dni debatują nad
    > długością włączania kierunkowskazów przy zmianie pasa?

    Jak puste jest zycie ludzi, ktorzy sie odzywaja zupelnie nie w temacie
    poruszonym w watku. :-P
    Ja sie caly czas probuje dowiedziec, w czym Adasiowi przeszkadza 3-krotne
    mrugniecie kierunkowskazow, ale - jak to on - nie odpowie...

    --
    Axel

  • 342. Data: 2012-05-16 11:17:47
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 16/05/2012 10:15, Axel wrote:
> [...]
    > Ja sie caly czas probuje dowiedziec, w czym Adasiowi przeszkadza 3-krotne
    > mrugniecie kierunkowskazow, ale - jak to on - nie odpowie...

    Mogę jedynie zgadywać, że przeszkadza mu bo w granadzie nie ma. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 343. Data: 2012-05-16 11:50:09
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 15/05/2012 19:02, John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "Grejon" <g...@g...com>

    > Jak w minutę znajdziesz gdzie jesteś to będzie dobrze

    Coś ty, zanim wpiszesz adres w nawigacji, Grejon wyjmie atlas, znajdzie
    ulicę na indeksie, otworzy na odpowiedniej stronie, znajdzie tę ulicę,
    zorientuje się gdzie właśnie jest i ruszy z piskiem opon.

    > Na czym by to używanie nawigacji miało polegać by zidiocało ? Chyba na
    > używaniu jako argumentu w takich rozważaniach.

    Czekam tylko, aż uznamy usenet za zidiocenie, w końcu kiedyś pisało się
    listy gęsim piórem i ludzie jakoś żyli.

    A tymczasem idę klecić szałas z gałęzi, liści i krowich odchodów, żebym
    od tej wygody we własnym domku nie zidiociał na starość.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 344. Data: 2012-05-16 11:52:38
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-05-16 10:20, *Axel* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Z ktorego roku Vectra? Bo w Oplu brak tej funkcji (jak i automatycznego
    > domykania szyb) tlumaczono przepisami unijnymi. W przedliftowej tak mam, a w
    > poliftowej (2008) nie. OIDP nawet w instrukcji nie ma o tym wzmianki.

    W Vectrze z 2007 - jest to też w Insigni z 2011, więc raczej nie mumia :)
    Instrukcja Vectry C strona 68.
    Domykania rzeczywiście nie ma, ale w Vectrze miałem to zrobione poprzez
    funkcję alarmu - w Insigni niestety już czegoś takiego nie ma :(

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 345. Data: 2012-05-16 11:55:53
    Temat: Re: Bajery w autach
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-05-16 08:37, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > O tych w desce piszę.
    > twarz, klatka piersiowa, bez różnicy - u mnie są zawsze zamknięte i nic
    > zimnego mi ma tamtędy nie lecieć.

    Jak się dobrze ustawi to nie leci - ja na ciele przez chwilę czuję (co
    zresztą mnie dziwi) zimniejszy powiew tylko w czasie ostrych zakrętów -
    bezwładność powietrza? :)

    > Wyjątek to boczne, o ile w danym aucie idzie jest ustawić na boczne szyby.

    A w jakimś się nie da?

  • 346. Data: 2012-05-16 12:09:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:

    > Jak się dobrze ustawi to nie leci - ja na ciele przez chwilę czuję (co
    > zresztą mnie dziwi) zimniejszy powiew tylko w czasie ostrych zakrętów -
    > bezwładność powietrza? :)

    A w czasie intensywnego chłodzenia nagrzanego wnętrza to nie?
    Zresztą ja jestem większy niż Ty, więc powietrza ma większy problem, żeby
    mnie ominąć. ;-)

    > A w jakimś się nie da?

    Żebyś wiedział, widziałem takie, które działają głównie góra-dół, a
    lewo-prawo już nie bardzo (albo odwrotnie, już nie pamiętam dokładnie co to
    za auto było), więc jakbyś nie ustawił, to leciało mi na rękę opartą o lewe
    drzwi.

  • 347. Data: 2012-05-16 12:20:54
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-05-16 12:09, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > A w czasie intensywnego chłodzenia nagrzanego wnętrza to nie?

    Nie zauważyłem wtedy dyskomfortu, bo leci głównie na szybę, ale sprawdzę
    to dokładniej kiedyś jak będzie cieplej.

    > Zresztą ja jestem większy niż Ty, więc powietrza ma większy problem,
    > żeby mnie ominąć. ;-)

    Tylko wzrostem - co do objętości to bym się spierał ;)

  • 348. Data: 2012-05-16 12:26:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:

    > Tylko wzrostem - co do objętości to bym się spierał ;)

    Niesłusznie...

  • 349. Data: 2012-05-16 13:12:55
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Mirek Ptak nabazgrał(a):

> [...]
    > Jak się dobrze ustawi to nie leci - ja na ciele przez chwilę czuję (co
    > zresztą mnie dziwi) zimniejszy powiew tylko w czasie ostrych zakrętów -

    W maluchu :)

  • 350. Data: 2012-05-16 13:44:01
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    > Mogę jedynie zgadywać, że przeszkadza mu bo w granadzie nie ma. ;)

    No wlasnie tak przypuszczam... ale poniewaz znam klamstwa i wykrety Adasia
    od kilkunastu lat na pms-ie, to upierdliwy jestem :-)

    --
    Axel