  • 51. Data: 2012-05-13 17:12:09
    Temat: Re: Bajery w autach
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 13 May 2012 14:54:22 +0000 (UTC), to napisał(a):

    > Słupek też pokażą. Pojeździj jakimś autem z dobrymi czujnikami (nie
    > takimi za 100 zł z Allegro) to przestaniesz pisać takie głupoty. :>

    Mhm. Jeśli będziesz miał czujniki co 20cm, to tak. Jesli nie, to zapomnij.

    --
    ___________ (R)

  • 52. Data: 2012-05-13 17:14:41
    Temat: Re: Bajery w autach "po 2000" roku
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-13 16:17, Adam Płaszczyca wrote:

    > Wole po prostu dobrze skonstruowany samochód i obejrzenie się.

    Jedno drugiemu nie szkodzi.

    Shrek.

  • 53. Data: 2012-05-13 17:15:37
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Dokładnie. ABS i klimatyzacja to wynalazek i przedłużacz dla mięczaków.

    Tak to jest, jak ktoś ma krótkiego siusiaka, to musi sobie montować ABS i
    klimatyzację. Prawdziwy polski macho hamuje nogą i chłodzi się pędem
    powietrza!

    Albo wąchał. :>

  • 54. Data: 2012-05-13 17:16:38
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 13 May 2012 15:00:14 +0000 (UTC), to napisał(a):

    > Niektórzy zwiedzają rowy, to może by im się przydał... ;)

    żaden z wymienionych systemów w takiej sytuacji by nie pomógł.

    --
    ___________ (R)

  • 55. Data: 2012-05-13 17:18:08
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 13 May 2012 17:03:49 +0200, DoQ napisał(a):

    > A po co mam mieć 24? Żeby się przeziębić? Klimatyzacja to zbędny
    > wynalazek, jak wspomaganie kierownicy, ABS i elektryczne szyby.

    Klimatyzacja to akurat dla mnie bardzo potrzebny element. Drugi to ABS.
    Jeśli miałbym wybierać, to te dwa systemy sa dla mnie najważniejsze :D

    > Piłeś coś?
    A ta pani to już nie dzwoni?

    --
    ___________ (R)

  • 56. Data: 2012-05-13 17:20:00
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Adam Płaszczyca

    > żaden z wymienionych systemów w takiej sytuacji by nie pomógł.

    Skąd wiesz?

  • 57. Data: 2012-05-13 17:20:07
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > żaden z wymienionych systemów w takiej sytuacji by nie pomógł.

    Pewnie tak, bo jak wkładka słaba to samochód jedzie w pole albo do rowu :D

    --
    Pozdr.

  • 58. Data: 2012-05-13 17:21:10
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Pewnie tak, bo jak wkładka słaba to samochód jedzie w pole albo do rowu
    > :D

    I żaden trzyliterowy bożek nie pomoże. :(

  • 59. Data: 2012-05-13 17:22:08
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Adam Płaszczyca

    > A ta pani to już nie dzwoni?

    Może się prześpij? ;)

  • 60. Data: 2012-05-13 17:22:36
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Klimatyzacja to akurat dla mnie bardzo potrzebny element. Drugi to ABS.
    > Jeśli miałbym wybierać, to te dwa systemy sa dla mnie najważniejsze :D

    Klima dla mięczaków!

    > A ta pani to już nie dzwoni?

    Nie mam pojęcia, a co?

    --