  • 261. Data: 2012-05-15 15:53:12
    Temat: Re: Bajery w autach "po 2000" roku
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grejon" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2012-05-15 15:06, kamil pisze:

    >Dojeżdżam do klienta, który mieszka gdzieś na zadupiu. Chcę wrócić i
    >potrzebuję raptem wyznaczyć sobie trasę 1-2 km do głównej drogi,
    >dalej sobie poradzę. Ty będziesz stukał w smartfona a ja już dawno
    >będę w domu.

    Prawdopodobnie zly przyklad - jak to jest zadupie, to nie bedziesz
    mial na mapie :-)

    Poza tym dojechales do glownej, trase znasz, nawigacja jest ci
    potrzebna jak pusta butelka ... a tu nagle wypadek, korek, czy w radiu
    mowia ze droga zablokowana. I kolega ma juz w telefon wpisane, a ty
    dopiero musisz stawac, kabelka szukac, podlaczac, wklepywac. A czas
    leci i korek sie wydluza :-)

    No i jego byc moze sama sobie znalazla ten korek i poprowadzila inna
    droga, a ty stoisz i nie wiesz co sie dzieje :-)

    Oczywiscie to odmozdza - jechac jak nawigacja kaze i nie miec pojecia
    dlaczego tak :-)

    J.

  • 262. Data: 2012-05-15 15:53:19
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-05-15 15:49, kamil pisze:

    > Faktycznie, dojdzie jeszcze kliknięcie w ikonkę. Masz rację, lepiej jest
    > jechać z mapą na kolanach. ;)

    Na kolanach? Masz pamięć złotej rybki, że nie potrafisz zapamiętać nazw
    3-4 ulic? :)

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 263. Data: 2012-05-15 15:55:19
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-05-15 15:53, J.F pisze:

    > Prawdopodobnie zly przyklad - jak to jest zadupie, to nie bedziesz mial
    > na mapie :-)

    Jest na mapie, tylko jestem pierwszy raz i nie znam okolicznych uliczek.

  • 264. Data: 2012-05-15 15:56:36
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 15/05/2012 14:53, Grejon wrote:

    > Na kolanach? Masz pamięć złotej rybki, że nie potrafisz zapamiętać nazw
    > 3-4 ulic? :)

    Trzy ulice? Na wsi chyba, dojedź sobie do centrum dużego miasta przez 30
    skrzyżowań. O szukaniu drogi przez jakieś zadupie w środku nocy
    zastanawiając się, czy ten ominięty zjazd był czternasty czy piętnasty
    już pisałem.

    Masz oczywiście prawo negować rzeczywistość i udowadniać, że furmanka
    jest lepsza od samochodu, internet wszystko przyjmie. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 265. Data: 2012-05-15 15:57:31
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 15/05/2012 14:55, Grejon wrote:

    > Jest na mapie, tylko jestem pierwszy raz i nie znam okolicznych uliczek.

    Mapę oczywiście kupujesz co pół roku nową, bo przed chwilą cieszyłes
    się, że masz coś czego na zumi jeszcze nie nanieśli.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 266. Data: 2012-05-15 16:01:00
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-05-15 15:57, kamil pisze:

    > Mapę oczywiście kupujesz co pół roku nową, bo przed chwilą cieszyłes
    > się, że masz coś czego na zumi jeszcze nie nanieśli.

    Nie, używam mapy sprzed... 3 lat jakoś?

  • 267. Data: 2012-05-15 16:03:40
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 15/05/2012 15:01, Grejon wrote:

    > Nie, używam mapy sprzed... 3 lat jakoś?

    Wszystkie nowe drogi i adresy sam na niej dorysowałeś? Czapki z głów!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 268. Data: 2012-05-15 16:05:23
    Temat: Re: Bajery w autach
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-15 11:53, r...@k...pl pisze:

    > I rozumiem masz zawsze ustawione 20st, nieważne czy na dworze jest 15 czy 30st.

    Temperaturę ustawiam raz po wejściu do samochodu. Czasem delikatnie
    skoryguje i nic więcej. Jak trzeba szybko schłodzić automat daje maks na
    szyby więc nic nie wieje. W trakcie jazdy też bardziej dmucha bokami niż
    środkiem, wszystko tak jak trzeba. Nikomu nie jest za ani za gorąco ani
    za zimno. W przypadku manuala nie ma tak dobrze.

    A.

  • 269. Data: 2012-05-15 16:08:27
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-05-15 15:56, kamil pisze:

    > Trzy ulice? Na wsi chyba, dojedź sobie do centrum dużego miasta przez 30
    > skrzyżowań.

    To między wsią, a centrum dużego miasta to już nic dla ciebie nie istnieje?

    > Masz oczywiście prawo negować rzeczywistość i udowadniać, że furmanka
    > jest lepsza od samochodu, internet wszystko przyjmie. ;)

    Nie neguję, tylko mówię, że nic na siłę. Niedługo do sklepu po żarcie
    będziemy chodzić z gpsem.

  • 270. Data: 2012-05-15 16:11:27
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 15/05/2012 15:08, Grejon wrote:

    > To między wsią, a centrum dużego miasta to już nic dla ciebie nie istnieje?

    To ty jeździsz wyłącznie po wsiach, gdzie są 3 ulice?

    > Nie neguję, tylko mówię, że nic na siłę. Niedługo do sklepu po żarcie
    > będziemy chodzić z gpsem.

    Ja już chodzę. W obcym mieście każę mu znaleźć pekińską knajpę z dobrymi
    recenzjami i tam idę. Co mi zrobisz?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil