  • Data: 2011-12-20 13:24:46
    Temat: Re: Bagażniki w kombi
    Od: karbar <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 19.12.2011 21:34, Franc wrote:
    > przechodzę do meritum: dziś oglądałem sobie Avensisa w komisie i zdziwiło
    > mnie, że bagażnik ma 20cm zmarnowanej wysokości na jakieś bezsensowne schowki
    > pod podłogą głównej części.
    > Zastanawiam się po co konstruktorzy wymyślają takie badziewie?
    > Przecież to bezsensownie ogranicza wysokość przewożonych w bagażniku
    > elementów.

    Nie codziennie przewozisz kredens autem, przeważnie jeździsz nim dużo
    mniej załadowanym. Pod podłogą można schować zapasowe wycieraczki,
    bezpieczniki, płyny, trójkąt, linkę holowniczą, kable rozruchowe, jakiś
    sprzęt do mycia szyb - całą masę rzeczy przydatnych w samochodzie, które
    bez tych schowków walałyby się luzem po bagażniku, albo były poutykane w
    jakieś niewygodne w użyciu "organizery" w postaci różnych toreb do
    bagażnika. Zmieniłem auto z tymi schowkami na auto bez tych schowków i
    jestem chory za każdym razem, jak muszę wyciągnąć dajmy na to płyn do
    spryskiwaczy z takiej cudownej torby przyczepionej na rzep do pleców
    kanapy...

    pozdrawiam
    karbar
    ps. Płynu do spryskiwaczy nie uda mi się upchnąć w schowku w boczku
    bagażnika - myślę, że w wielu autach również.