-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!news.eternal-september
.org!.POSTED!not-for-mail
From: quent <x...@x...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Bagażnik dachowy a aerodynamika
Date: Thu, 15 Sep 2016 20:49:53 +0200
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 28
Message-ID: <nreqgd$7c4$1@dont-email.me>
References: <9...@g...com>
<57dab227$0$12547$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@g...com>
<nredtj$oua$1@dont-email.me> <nregh0$2q8$1@dont-email.me>
<57dad7ef$0$663$65785112@news.neostrada.pl> <nrep8e$2hh$1@dont-email.me>
<nrepsp$4sf$1@dont-email.me>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Thu, 15 Sep 2016 18:49:49 -0000 (UTC)
Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
posting-host="bf06a58de33bc95eb2603c1aa8ea6449"; logging-data="7556";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX19NGwaRh/L2+SQCz2+CREhN"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; rv:31.0) Gecko/20100101 Thunderbird/31.6.0
In-Reply-To: <nrepsp$4sf$1@dont-email.me>
Cancel-Lock: sha1:9Y1DAGM0CVdY0hTPpwbI99dmeV8=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2588610
[ ukryj nagłówki ]On 15.09.2016 20:39, masti wrote:
> quent wrote:
>
>> On 15.09.2016 19:18, twistedme wrote:
>>> W dniu 2016-09-15 o 17:59, quent pisze:
>>>
>>>> vide kształt kropli wody, ryby ect.
>>>>
>>> A pocisk? A myśliwiec? Rakieta?
>>
>> A bagażnik dachowy?
>> Chodzi o konfrontację z teorią własnie.
>> Teoria pokazuje profil dla minimalnych oporów aerodynamicznych:
>>
>> https://www.google.pl/search?q=profil+aerodynamiczny
&espv=2&biw=1366&bih=638&source=lnms&tbm=isch&sa=X&v
ed=0ahUKEwijsLiJgJLPAhVM3SwKHUS5CoUQ_AUIBigB
>
> a gdzie tam masz profile o minimalnym oporze aerodynamicznym?
> Bo ja widzę skrzydła
Skrzydła??
Ja widzę przekroje poprzeczne czyli profile właśnie.
Opór aerodynamiczny - to
--
Pozdr.
Q
www.elipsa.info
Następne wpisy z tego wątku
- 15.09.16 20:51 quent
- 15.09.16 20:52 Kaczin
- 15.09.16 20:53 quent
- 15.09.16 20:54 quent
- 15.09.16 20:58 masti
- 15.09.16 20:58 masti
- 15.09.16 20:59 Kaczin
- 15.09.16 21:04 Kaczin
- 15.09.16 21:05 quent
- 15.09.16 21:07 quent
- 15.09.16 21:08 quent
- 15.09.16 21:16 Kaczin
- 15.09.16 21:17 Kaczin
- 15.09.16 21:20 T.
- 15.09.16 21:23 quent
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=