  • 21. Data: 2019-12-14 10:56:54
    Temat: Re: Badanie szybkości Internetu - czym?
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 11-12-2019 o 22:22, User pisze:
    > Jakim _wiarygodnym_ programem/programami mogę zbadać szybkość
    > Internetu dostępnego w laptopie za pośrednictwem połączenia:
    > - przez kabel
    > - przez Wi-Fi
    > Chodzi mi przede wszystkim o szybkość _do_ laptopa.
    > Które z tych połączeń powinno być teoretycznie lepsze?

    Zależy:
    np. szybkie Wifi AC moze być kilkukrotnie szybsze or 100Mb ethernet
    a 1000Mb ethernet może być kilkunastokrotnie szybsze od słabego Wifi b/g
    czy nawet n.

    miab

  • 22. Data: 2019-12-14 20:55:53
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No jasne, tylko widzisz podłącz do routera 8 komputerów (takie małe biuro) po ośmiu
    skrętkach, a świstak dla porównania podłączy 8
    komputerów (takie same małe biuro) po AC.

    -----

  • 23. Data: 2019-12-14 23:10:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    IMO skręcone są już tylko prehistoryje.

    FiuFiu:
    W niemal dowolnym miejscu kładziesz, stawiasz czy wieszasz
    APek i niemal dowolnie rozkładasz urządzenia: laptopy,
    desktopy, tałery, smartfony, drukarki, skanery, NASy,
    telewizjery, kamery... -- cokolwiek z FiuFiu...

    Kupujesz, wklepujesz kilka znaczków i stawiasz...

    Drucianka:
    Rynienki, wtyczki, klejonki, nadmiarowe zapętlenia...
    Wszystkie urządzenia są przytroczone na stałe, poza
    smartfonami -- smartfony nie mają połączenia... ;)

    Plącze się to, wygląda merytorycznie, ;) starzeją
    się druty, zbierają brud, wtyczki psują się, łamią
    się plastyczki zapobiegające wypadaniu... [włosów
    z głowy -- pod wpływem eRJotnej zgryzoty?...]

    Wiele urządzeń nie ma RJ... Jeśli RJy są -- trzeba
    znaleźć przewód lub wykonać... Jeśli wykonać -- trzeba
    mieć przewód, końcówki i zaciskarkę.... Ale też trzeba
    znaleźć wolne miejsce (gniazdo) w ruterku... KO_ŚMAR!

    [są też dobre strony przewodówki -- na zużytym
    przewodzie można powiesić się pod koniec żywota...
    nie trzeba tracić cennego wówczas ;) czasu na
    poszukiwanie sznura... na FiuFiu tak siEnieda...]

    --

    "ąćęłńóśźż" 5df53e49$0$525$6...@n...neostrada.pl