  • 11. Data: 2009-05-10 20:45:26
    Temat: Re: Badania na prawko-plisss help?
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Easy" <e...@o...nospam.org> napisał w wiadomości
    news:gu7705$p28$1@news.dialog.net.pl...

    > Użytkownik "Piotr Kompa" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > i na pierwsze badania sc w szkłach zamiast okularach....
    > lekarz bada wzrok ale nie pyta czy nosisz okulary.. zazwyczaj. Tak wiem ,
    > to chamskie ale...

    Ale nie zapomnij o podstawach - czyli dokument potwierdzający tożsamość
    niech ma zdjęcie _bez_ okularów.
    Mój kolega przy dalekowidzeniu 9dioptri ma bezterminowe prawko od początku.

    Nie zapomnij też, że jak będziesz wymieniał prawko - to będziesz miał
    kolejną okazję wymienić na bezterminowe. A lepiej widzieć lepiej, prawda?
    Jeżeli nosisz okulary - to przyznaj się tutaj, kiedy ostatnio badałeś oczy?

    Często się słyszy narzekanie na niedowidzących i postulowanie, żeby im
    odbierać prawko.
    Ale jak tylko sytuacja się odwróci i dotyczy osobiście to badania co 5lat
    bywają już nie do przełknięcia. Dziwne to trochę. W końcu chodzi o
    bezpieczną i komfortową jazdę, prawda?

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 12. Data: 2009-05-10 20:53:12
    Od: marider <m...@g...pl>

    Jasio pisze:
    > W końcu chodzi o bezpieczną i komfortową jazdę, prawda?

    Nie. Chodzi o to zeby sciemnic a pozniej w razie "w" tlumaczyc sie "Bo
    ja nie widzialem..." Gorzej jak ktos sie przez to niedowidzenie zabije
    lub okaleczy ;/

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)

  • 13. Data: 2009-05-11 06:55:37
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***"Jarek Skórski"
    To taka półprawda.

    Ty sie ciesz ze Cie do armii nie powolali...po tym co wczoraj widzalem w TV

    T.

    P.S. Nie dalem rady wczoraj - o 18 wrocilem z biegania

  • 14. Data: 2009-05-11 09:14:40
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

  • 15. Data: 2009-05-11 09:16:01
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    .

> [...]
    > Ale jak tylko sytuacja się odwróci i dotyczy osobiście to badania co 5lat
    > bywają już nie do przełknięcia. Dziwne to trochę. W końcu chodzi o

    sorki, zagalopowałam sie.
    Przyjełam wersje ze tylko chcemy miec bezstresowe prawko a chodzenie do
    okulisty i regularne badanie wzroku jest dla mnie oczywista oczywistoscia.
    Ale faktycznie to nadinterpretacja z mojej strony. wycofuje sie powyzszej
    rady ;)

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 16. Data: 2009-05-12 16:09:13
    Temat: Re: Badania na prawko-plisss help?[zalatwione]
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Witam.

    Dzis zalatwilem prawko. Dziekuje Wszystkim za rady. Tak dla potomnych. Zaden
    doktor nie moze wydac zaswiadczenia na czas okreslony jesli nie jestesmy ciezko
    chorzy lub mamy jakies ulomnosci, to info od Pani doktor(nawet mnie przeprosila
    za tego doktorka co wydal zaswiadczenie na 10 lat).
    Cena zaswiadcznia(pelen legal) 70pln, do tego fotka i oplata w WK 70,50pln.

    Jedyne co, to ze teraz musze czekac 1 miesiac na nowy dokument, ale cale
    szczescie, ze stary wazny do polowy czerwca(na sryk, ale sie udalo :))

    Podziekowal

    Koczis
    R1

  • 17. Data: 2009-05-12 18:10:20
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    Tytus z Fabryki pisze:
    > Siemka
    >
    > ***"Jarek Skórski"
    > To taka półprawda.
    >
    > Ty sie ciesz ze Cie do armii nie powolali...po tym co wczoraj widzalem w TV

    Stary. Ja sie tak rozpędziłem, że wciąż się uczę :)
    Ale "A" mam

    > P.S. Nie dalem rady wczoraj - o 18 wrocilem z biegania

    U nas i tak padało, więc pewnie nie ruszyłbym starej dupy.

  • 18. Data: 2009-05-12 18:18:24
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    Jasio pisze:

> [...]
    > kolejną okazję wymienić na bezterminowe. A lepiej widzieć lepiej,
    > prawda? Jeżeli nosisz okulary - to przyznaj się tutaj, kiedy ostatnio

    Kurde. Ja chodzę średnio co roku, bo wciąż wydaje mi się, że widzę gorzej.
    A wada nie zwiększyła mi się od 5 klasy szkoly podstawowej. I wkurza
    mnie to, że żaden okulista przy badaniach się o to nie zapytał. A
    nadgorliwe doktory, oprócz okulisty zawsze kazali odwiedzić przy okazji
    laryngologa.

> [...]
    > Ale jak tylko sytuacja się odwróci i dotyczy osobiście to badania co
    > 5lat bywają już nie do przełknięcia. Dziwne to trochę. W końcu chodzi o

    Czasem jest nie do przełknięcia. Chyba przy pierwszej wymianie (jakieś
    10 lat temu) nie zostawili mi starego prawka i przez kilka tygodni
    jeździłem bez. Pracowałem poza miejscem zamieszkania. Moja praca
    polegała m.in na dojeżdżaniu. IHMO cały ten system to debilizm.
    Zwłaszcza, że starym dziadkom badań żadnych nikt nie robi.

  • 19. Data: 2009-05-12 18:20:18
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    Koczis pisze:
> [...]
    > chorzy lub mamy jakies ulomnosci, to info od Pani doktor(nawet mnie przeprosila
    > za tego doktorka co wydal zaswiadczenie na 10 lat).

    Nie może. A co mu zrobisz jak wyda?
    Przecież musi się troszczyć o Twoje zdrowie i dochód za 10 lat.
    Ale to oczywiście wszystko w imię bezpieczeństwa.

  • 20. Data: 2009-05-12 20:12:36
    Od: x...@p...onet.pl

    > Nie moĹźe. A co mu zrobisz jak wyda?

    Moge nie przyjac i isc do innego, bez placenia lub zapytac na jakiej podstawie
    wypisuje terminowe. Doktorka pokazala mi taki zeszycik na podstawie ktorego moga
    zobaczyc/przeczytac jakie choroby, czy inne ustrojstwa musza byc, aby wystawiac
    terminowe. Reszta ma bezterminowe i tyle :)

    Pozdr
    Koczis
    R1