  • Data: 2009-05-12 18:18:24
    Temat: Re: Badania na prawko-plisss help?
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jasio pisze:

    > Nie zapomnij też, że jak będziesz wymieniał prawko - to będziesz miał
    > kolejną okazję wymienić na bezterminowe. A lepiej widzieć lepiej,
    > prawda? Jeżeli nosisz okulary - to przyznaj się tutaj, kiedy ostatnio
    > badałeś oczy?

    Kurde. Ja chodzę średnio co roku, bo wciąż wydaje mi się, że widzę gorzej.
    A wada nie zwiększyła mi się od 5 klasy szkoly podstawowej. I wkurza
    mnie to, że żaden okulista przy badaniach się o to nie zapytał. A
    nadgorliwe doktory, oprócz okulisty zawsze kazali odwiedzić przy okazji
    laryngologa.

    > Często się słyszy narzekanie na niedowidzących i postulowanie, żeby im
    > odbierać prawko.
    > Ale jak tylko sytuacja się odwróci i dotyczy osobiście to badania co
    > 5lat bywają już nie do przełknięcia. Dziwne to trochę. W końcu chodzi o
    > bezpieczną i komfortową jazdę, prawda?

    Czasem jest nie do przełknięcia. Chyba przy pierwszej wymianie (jakieś
    10 lat temu) nie zostawili mi starego prawka i przez kilka tygodni
    jeździłem bez. Pracowałem poza miejscem zamieszkania. Moja praca
    polegała m.in na dojeżdżaniu. IHMO cały ten system to debilizm.
    Zwłaszcza, że starym dziadkom badań żadnych nikt nie robi.