  • 11. Data: 2011-06-08 08:58:45
    Temat: Re: Baba za kierownica
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Maciek,

    Wednesday, June 8, 2011, 8:39:23 AM, you wrote:

    > Dla rownowagi, polowa facetow lezy za kolkiem - za nisko i za daleko.

    Jakiej równowagi? To nie tworzy jakiejkolwiek równowagi.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 12. Data: 2011-06-08 11:03:56
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    > Jakiej równowagi? To nie tworzy jakiejkolwiek równowagi.

    nie zrozumiałeś co napisał, czy masz może problemy z abstrakcyjnym
    myśleniem jak 90% tej grupy?

  • 13. Data: 2011-06-08 11:57:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Olo,

    Wednesday, June 8, 2011, 11:03:56 AM, you wrote:

    > nie zrozumiałeś co napisał, czy masz może problemy z abstrakcyjnym
    > myśleniem jak 90% tej grupy?

    Zrozumiałem doskonale - to Ty nie rozumiesz mojej odpowiedzi.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 14. Data: 2011-06-08 12:47:23
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    > Zrozumiałem doskonale - to Ty nie rozumiesz mojej odpowiedzi.

    Męski szowinista ;P

  • 15. Data: 2011-06-08 13:05:50
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-06-07, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:
> [...]
    .jpg/

    > A tego gościa widziałeś?
    > http://images.mirror.co.uk/upl/m4/aug2008/7/9/0B521A
    65-B3E9-5CD9-A3EA26899E38CF5F.jpg
    > klakson dałby radę łokciem wcisnąć
    >
    > Chociaż faktycznie - na Twojej fotce kierownica wydaje się być jednak
    > zbyt wysoko, albo siedzenie za nisko. Ale w sumie niewiele na niej widać.

    Na fotce nic nie widać, do sensownej oceny musiała by być zrobiona z
    wysokości kierowcy i prostopadle do samochodu. A przed oceną "za
    nisko/za wysoko" dobrze by było sprawdzić czy ten samochód w ogóle ma
    takie regulacje.

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

    http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta
    -by-era-czesc3/

  • 16. Data: 2011-06-08 22:53:28
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-06-08 00:38, Tomasz Pyra pisze:
    .jpg/

    > A tego gościa widziałeś?
    > http://images.mirror.co.uk/upl/m4/aug2008/7/9/0B521A
    65-B3E9-5CD9-A3EA26899E38CF5F.jpg

    > klakson dałby radę łokciem wcisnąć

    Ojj, Tomek. Podawanie przykładu szofera rajdowego w miejscu jego pracy
    to trochę nie teges w kontekście zwykłej jazdy.
    Zasada w swojej (dostępnej na każdym Orlenie za 9,99zł) książce
    "Szerokiej drogi" słusznie stwierdza, że spora część normalnych
    kierowców siedzi.... zbyt blisko. I to widać na ulicach, zwłaszcza u kobiet.

    > Chociaż faktycznie - na Twojej fotce kierownica wydaje się być jednak
    > zbyt wysoko, albo siedzenie za nisko. Ale w sumie niewiele na niej widać.

    Fakt, za mało widać by jednoznacznie ocenić cokolwiek.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 17. Data: 2011-06-09 17:11:17
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

    65-B3E9-5CD9-A3EA26899E38CF5F.jpg

    > Ojj, Tomek. Podawanie przykładu szofera rajdowego w miejscu jego pracy
    > to trochę nie teges w kontekście zwykłej jazdy.

    A w kontekście szybkiego manewru kierownicą?

    Zwłaszcza u taksówkarzy :)

    pzdr
    \SK

  • 18. Data: 2011-07-02 15:34:01
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    > Jakiej równowagi? To nie tworzy jakiejkolwiek równowagi.

    pewnie auto jest lepiej wywazone :0