  • 11. Data: 2012-11-17 15:34:54
    Temat: Re: Bańka pęka..
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <50a79622$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>,
    ToMasz <n...@n...neostrada.pl> wrote:

    > nie wiem
    > jaką słuchawkę trzymasz w ręce,
    Od tych 20lat nigdy nie mialem komputera innego niz produkcji Apple. Czy
    to w domu, czy to w pracy.
    Ale tez nigdy nie mialem zadnego iPoda czy iPhona.
    Nie stac mnie. A jakby mnie bylo stac, to pewnie tez bym sie nie
    zdecydowal.
    --
    TA

  • 12. Data: 2012-11-17 15:38:56
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Byc moze zle interpretujesz. Np wcale nie dlatego kupujesz ze firma
    > wypuscila nowy, tylko ze stary juz jest mocno zniszczony. I nie placisz
    > "tyle co za przyzwoity komputer PC" tylko swoja tygodniowa pensje.
    > Albo tylko glupia stowe, bo reszta w abonamencie. Albo abonament sie
    > skonczyl i i tak ci przysluguje nowy smartfon.

    Otóż to! Ale apple-haterzy mają inną wizję rzeczywistości - oni kupują
    gdzieś nowe pecety za $199 :)

    > Co prawda ... ci co czatowali po nocy przed salonami to chyba nie naleza do
    > w/w grup.

    Dlaczego nie? Mi się skończył 2-letni kontrakt w sierpniu, mógłbym stać
    gdybym chciał :)

    > poczekamy, zobaczymy - na razie jeden szef. Przyczyny moga byc rozne.

    Czekac? Na co? Można ponarzekać bzurami już dziś... :)

  • 13. Data: 2012-11-17 15:38:57
    Od: Pszemol <P...@P...com>

> [...]
    > w ręce, ale czy kupiłbyć następną tej firmy, gdyby różniła się o 2 rzędy?

    Niesamowite bzury wygadujesz! Tak może gadać ktoś, kto nie ma pojęcia o tym
    co mowi, albo celowo wprowadza w błąd...
    Nowy iPhone to nie tylko nowy, większy ekran.
    To również dużo szybszy procesor, węższa obudowa, mniejszy ciężar
    urządzenia - co w urządzeniach mobilnych noszonych przy sobie a nie w
    walizce ma bardzo duże znaczenie. Tego telefonu w ogóle nie czuć w
    kieszeni!
    Nie wiedziałeś o tym czy celowo wprowadzasz ludzi w błąd?

  • 14. Data: 2012-11-17 15:40:53
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    <T...@s...in.the.world> wrote:

    > Ale tez nigdy nie mialem zadnego iPoda czy iPhona.
    > Nie stac mnie.

    Jeden co potrafi szczerze powiedziec jak jest :)

    > A jakby mnie bylo stac, to pewnie tez bym sie nie zdecydowal.

    Napiszesz szczerze czemu nie?

  • 15. Data: 2012-11-17 15:46:48
    Temat: Re: Ba(R)Ĺka pęka..
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <k887lk$m4b$1@dont-email.me>, Pszemol <P...@P...com>
    wrote:

    > Jeden co potrafi szczerze powiedziec jak jest :)

    > Napiszesz szczerze czemu nie?

    Bo nie spelnia moich wymagan. Dla mnie priotytetem jest dlugi czas pracy
    na baterii i mocna obudowa. Wiec gdyby mnie bylo stac myslalbym raczej o
    zakupie Motoroli Razr Maxx.
    --
    TA

  • 16. Data: 2012-11-17 16:11:04
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]

    > urządzenia - co w urządzeniach mobilnych noszonych przy sobie a nie w
    > walizce ma bardzo duże znaczenie. Tego telefonu w ogóle nie czuć w

    taaa, lzejszy o... 27g.

  • 17. Data: 2012-11-17 16:11:54
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Jeden co potrafi szczerze powiedziec jak jest :)

    > Napiszesz szczerze czemu nie?

    Dobra szczerze: bo to ciulstwo jest.

  • 18. Data: 2012-11-17 16:25:52
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    ToMasz <n...@n...neostrada.pl> wrote:

    > nie wiem jaką słuchawkę trzymasz w ręce, ale czy kupiłbyć następną tej
    > firmy, gdyby różniła się o 2 rzędy?

    Tak. Od iP4 odrzucala mnie waga, iP5 ma wlasnie to, czego potrzebuje: duza
    rozdzielczosc, i wzglednie male rozmiary/wage, jak na czterocalowca.

    > płacąc za nią tyle co za przyzwoity komputer PC?

    Yyy... to sa telefony kosztujace wiecej niz zlotowke? Chociaz, laptop tez
    moge kupic od operatora za zlocisza :)

    >Jeśli przyzwyczaisz się do systemu operacyjnego jak długo z nim zostaniesz?

    System mi zwisa, istotne jest, by byl pod niego pewien program.

    AK

  • 19. Data: 2012-11-17 16:32:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 17 Nov 2012 14:38:56 +0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

    > Dlaczego nie? Mi się skończył 2-letni kontrakt w sierpniu, mógłbym stać
    > gdybym chciał :)

    A dlaczego nie chciales ? Coz to, wiekszy ekran, mniejsza waga, lepszy
    procesor - nie sa warte jednej nocy ? Czyz to nie symptomatyczne ?:-)

    Ale ja nie o tym - w sklepach Apple sprzedawali razem z umowami,
    czy to byly kolejki do salonow AT&T ?
    Zaraz ... chyba sie myle, myslalem ze cos sie zmienilo, ze mozna pojsc do
    sklepu zaplacic ile tam potrzeba i kupic bez zobowiazan, i tacy klienci mi
    nie pasuja do wymienionych przypadkow ... ale sprawdzam w ich sklepie ile
    to trzeba zaplacic - bez umowy sie nie da :-)
    Tzn w usa sie nie da, bo w Polsce owszem, ale cena zniecheca :-)

    > Czekac? Na co? Można ponarzekać bzurami już dziś... :)

    Na rozwoj sytuacji. Jak rozumiem - akcje juz stracily 30% wartosci :-)
    Co prawda to ciagle wiecej niz rok temu ... ale czas sprzedawac :-)

    J.

  • 20. Data: 2012-11-17 16:43:18
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

    > taaa, lzejszy o... 27g.

    Większy i lżejszy jednocześnie.
    A te 27 gram stanowi 1/4 wagi całego telefonu!