  • 1. Data: 2013-09-18 15:07:18
    Temat: BZWBK informuje mnie na piśmie...
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    ...że w wyniku przeprowadzonej analizy rozmieszczenia placówek podjęli
    decyzję o przeniesieniu *kilku* wybranych oddziałów do nowych
    lokalizacji.

    W związku z tym 1 Oddział BZWBK z ul. Wolności 1 w Krapkowicach
    przeniesie do nowej siedziby przy ul. Wolności 2 w Krapkowicach.

    Pytania:
    1. Czy kilka oddziałów to to samo co jeden?
    2. Po co mi to przysyłają na piśmie? Ja nawet nie wiem gdzie
    Krapkowice leżą :) Przypisany jestem do oddziału w Szczecinie (wybrany
    w internetowym wniosku oddział w którym niby zawieram umowę). W
    Szczecinie mieszkam na codzień i tylko szczeciński adres bankowi
    udostępniałem. Oni tam myślą że mnie interesuje tak bardzo
    przeniesienie odległej ode mnie placówki z jednej strony ulicy na
    drugą?

    WAM

  • 2. Data: 2013-09-18 15:43:57
    Temat: Re: BZWBK informuje mnie na piśmie...
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 18 Sep 2013 15:07:18 +0200, WAM napisał(a):

    > ...że w wyniku przeprowadzonej analizy rozmieszczenia placówek podjęli
    > decyzję o przeniesieniu *kilku* wybranych oddziałów do nowych
    > lokalizacji.

    Na piśmie w SMS?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2013-09-18 16:12:42
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 18 Sep 2013 14:43:57 +0100, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:

    >Na piśmie w SMS?
    Na piśmie tradycyjnym. Drukowanym na A4, przesłanym w kopercie.

    WAM

  • 4. Data: 2013-09-18 16:20:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WAM" napisał w wiadomości
> [...]
    >przeniesie do nowej siedziby przy ul. Wolności 2 w Krapkowicach.

    >Pytania:
    >1. Czy kilka oddziałów to to samo co jeden?

    Ale co - przy Wolnosci 2 jest juz Oddzial nr 2 ze sie pytasz ?

    >2. Po co mi to przysyłają na piśmie? Ja nawet nie wiem gdzie

    To sie nazywa dbanie o klienta. Dostanie, bedzie zadowolony.
    A moze korzysta z tego oddzialu i jak mu zamkna to bedzie psioczyl na
    bank, ze zadnej informacji nie ma.

    >Krapkowice leżą :) Przypisany jestem do oddziału w Szczecinie
    >(wybrany
    >w internetowym wniosku oddział w którym niby zawieram umowę).

    Tylko Krapkowice na tym pismie byly, czy calej Polski dotyczylo ?

    A moze z czegos innego wynikalo ze placowki pod Opolem powinny cie
    zainteresowac ?

    >Szczecinie mieszkam na codzień i tylko szczeciński adres bankowi
    >udostępniałem.

    Pomylka w kodzie pocztowym, czy nr telefonu ?
    Opolskie ma kierunkowy 77 :-)

    J.

  • 5. Data: 2013-09-18 16:25:31
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 18 Sep 2013 16:12:42 +0200, WAM napisał(a):

    > Na piśmie tradycyjnym. Drukowanym na A4, przesłanym w kopercie.

    A czy w tym piśmie był telefon komórkowy? Albo chociaż modem USB?

  • 6. Data: 2013-09-18 18:05:36
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik WAM napisał:
> [...]
    >
    > W związku z tym 1 Oddział BZWBK z ul. Wolności 1 w Krapkowicach
    > przeniesie do nowej siedziby przy ul. Wolności 2 w Krapkowicach.

    Chcieli się pochwalić ;)

    /na bezrybiu i rak ryba//

    ;)

  • 7. Data: 2013-09-18 18:45:50
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 18.09.2013 16:12, WAM pisze:

    > Na piśmie tradycyjnym. Drukowanym na A4, przesłanym w kopercie.
    >
    > WAM

    to może chociaz jak zakładałeś konto to dostałeś modem albo przynajmniej
    tableta?
    ToMasz

  • 8. Data: 2013-09-18 19:40:09
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-09-18 16:20, J.F pisze:

    > To sie nazywa dbanie o klienta. Dostanie, bedzie zadowolony.
    > A moze korzysta z tego oddzialu i jak mu zamkna to bedzie psioczyl na
    > bank, ze zadnej informacji nie ma.

    Hehehe :-)
    Do mnie ładna pani dzwoniła z ofertą kredytu (pewnie też chciała mnie
    zadowolić :-) ) tylko że nie potrafiła podać żadnych szczegółów tego
    kredytu ani nie wiedziała że mam u nich już kredyt hipoteczny.
    Łot profesjonalizm obsługi :-)

  • 9. Data: 2013-09-18 19:45:13
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 18 Sep 2013 18:45:50 +0200, ToMasz
    <n...@n...neostrada.pl> wrote:

    >to może chociaz jak zakładałeś konto to dostałeś modem albo przynajmniej
    >tableta?
    >ToMasz
    Aaaa wybaczcie :) dopiero zajarzyłem :D Przepraszam i kieruję wątek we
    właściwe miejsce.

    WAM

  • 10. Data: 2013-09-18 19:46:27
    Temat: Re: BZWBK informuje mnie na pi?mie...
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 18 Sep 2013 16:20:41 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Tylko Krapkowice na tym pismie byly, czy calej Polski dotyczylo ?
    Tylko Krapkowice, mimo że pisali o oddziałach w liczbie mnogiej.

    >A moze z czegos innego wynikalo ze placowki pod Opolem powinny cie
    >zainteresowac ?
    Nie znalazłem takich informacji które by mogły wyjaśnić ten list.

    WAM