  • 21. Data: 2011-08-08 16:23:22
    Temat: Re: BTS i liczenie frekwencji
    Od: kołcz <k...@c...com>

    Użytkownik "TGor" <t...@o...pyl> napisał w wiadomości
    news:j1otra$e0p$2@news.onet.pl...

    > Tajne...nie ale może poufne. Poza tym każdy ma komórkę, albo i nie,
    > albo i dwie (i więcej). Co to za dane i dlaczego operator miałby
    > udostępniać?

    Co się tak wściekasz jakby Cię ktoś gwałcił analnie komórką? Zwyczajne
    informacje od których nikomu korona z głowy by nie spadła.

  • 22. Data: 2011-08-08 16:32:12
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Zwyczajnie w dniu x korzysta średnio 15000 osób a w Woodstock podczas
    > szczytu dajmy na to 500.000. Jaki znow zysk, polityka?
    > Mogliby się np pochwalić: obsluzylismy 500.000 klientow i nie wysiadły
    > nam nadajniki
    Tu akurat nie ma się czym chwalić bo siadły, nie wiem czy wszystkim
    operatorom, ale problemy z łącznością były.

  • 23. Data: 2011-08-08 16:56:15
    Od: kołcz <k...@c...com>

    Użytkownik "nadir" <n...@h...org> napisał w wiadomości
    > Tu akurat nie ma się czym chwalić bo siadły, nie wiem czy wszystkim
    > operatorom, ale problemy z łącznością były.

    No to w drugą stronę: przepraszamy za problemy z łącznością, ale
    musieliśmy obsłużyć xxxtysięcy klientów

  • 24. Data: 2011-08-08 20:21:42
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-08-08 18:23, kołcz wrote:

    > Co się tak wściekasz jakby Cię ktoś gwałcił analnie komórką? Zwyczajne
    > informacje od których nikomu korona z głowy by nie spadła.

    Bo lepszym sposobem jest wysłać kołcza, niech łoś liczy za frajer. To
    podobno ważne i potrzebne...
    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

  • 25. Data: 2011-08-08 20:38:24
    Od: kołcz <k...@c...com>

> [...]
    > "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    > mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

    To ciekawe i dające jakiś pogląd na sytuacje. Nawet jeżeli nie każdy ma
    komórkę, to inny ma dwie, albo jedną ale 3 karty sim i z nich korzysta,
    to byłby to świetny sposób oszacowania, niż liczenie namiotów,
    wydalanych kup, dwutlenku węgla, czy jak tam jeszcze oni liczą.
    A ty idź żryj pleśń