  • 1. Data: 2011-08-05 16:21:51
    Temat: BTS i liczenie frekwencji
    Od: kołcz <k...@c...com>

    Czytałem rozbieżne dane na temat ilości osób na Woodstock i tak mi
    przyszło do głowy, że przecież dziś każdy ma komórkę, więc
    najdokładniejsze dane mogliby udostępnić operatorzy komórkowi na
    podstawie ilości zalogowanych komórek do BTSów w Kostrzynie. Dlaczego
    nikt na to nie wpadł, czy to jest trudne do oszacowania technicznie, lub
    to jakieś tajne dane?

  • 2. Data: 2011-08-05 17:48:24
    Temat: Re: BTS i liczenie frekwencji
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-08-05 18:21, kołcz pisze:
> [...]
    > podstawie ilości zalogowanych komórek do BTSów w Kostrzynie. Dlaczego
    > nikt na to nie wpadł, czy to jest trudne do oszacowania technicznie, lub

    Bo okazałoby się, że tej trzody chlewnej jaka tam przyjechała było w
    rzeczywistości mniej niż to jurek opowiada;) Nikomu nie zależy na
    podaniu tego do publicznej wiadomości.

  • 3. Data: 2011-08-05 18:05:30
    Od: nadir <n...@h...org>

    Użytkownik kołcz napisał:
> [...]
    > podstawie ilości zalogowanych komórek do BTSów w Kostrzynie. Dlaczego
    > nikt na to nie wpadł, czy to jest trudne do oszacowania technicznie, lub

    Cześć osób nie bierze ze sobą telefonów na spędy żeby ich nie przepić, a
    część ma dwa, nawet trzy, przy sobie. Jak ich rozróżnić?

  • 4. Data: 2011-08-05 18:59:50
    Od: kołcz <k...@c...com>

    Użytkownik "nadir" <n...@h...org> napisał w wiadomości

    > Cześć osób nie bierze ze sobą telefonów na spędy żeby ich nie przepić,
    > a część ma dwa, nawet trzy, przy sobie. Jak ich rozróżnić?

    W takim razie średnia będzie bliska prawdziwej liczby, oprócz waszej
    niechęci do Woodstocku, to powiedzmy to samo na meczu, koncercie Dody,
    Ich troje czy co tam lubicie, jest to do zrobienia?

  • 5. Data: 2011-08-05 19:00:52
    Od: kołcz <k...@c...com>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Bo okazałoby się, że tej trzody chlewnej jaka tam przyjechała było w
    > rzeczywistości mniej niż to jurek opowiada;) Nikomu nie zależy na
    > podaniu tego do publicznej wiadomości.

    A komu miałoby zależeć na przechwałkach? A jak liczy Twój ojdyro?

  • 6. Data: 2011-08-05 20:50:04
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 05.08.2011 20:59, kołcz pisze:

    > W takim razie średnia będzie bliska prawdziwej liczby

    Część będzie wyłączała na noc, żeby oszczędzić baterię, część zapomni
    włączyć w dzień, część nie będzie się w stanie zalogować z powodu
    przepełnienia sieci, część będzie się logować do dwóch (albo trzech)
    sieci: roaming Playa w Plusie i w Centertelu. Trudno powiedzieć, czy ta
    "średnia" będzie bliska prawdziwej liczbie.

    Marek

  • 7. Data: 2011-08-06 11:37:26
    Od: nadir <n...@h...org>

    > W takim razie średnia będzie bliska prawdziwej liczby,
    Gdybyś wiedział ilu jest tych z wyłączonym telefonem lub jego brakiem i
    tych, którzy mają ich po kilka, to i owszem można to policzyć/oszacować.

    > oprócz waszej niechęci do Woodstocku, to powiedzmy to samo na meczu, koncercie
    Dody,
    > Ich troje czy co tam lubicie, jest to do zrobienia?
    Ja tam akurat wolę klimaty Łódstoku, niż Dody czy Ich Troje, co nie
    zmienia faktu, że jest to spęd.

  • 8. Data: 2011-08-06 13:02:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 5 Aug 2011 18:21:51 +0200, kołcz napisał(a):
> [...]
    > podstawie ilości zalogowanych komórek do BTSów w Kostrzynie. Dlaczego
    > nikt na to nie wpadł, czy to jest trudne do oszacowania technicznie, lub

    Tajemnica telekomunikacyjna ?
    Ale zbiorcze dane chyba mozna podac, tylko bys musial pisac do rzecznika -
    to moze nie byc proste do ustalenia, z odfiltrowaniem przejezdnych itp.

    A nie ma lepszych metod ? Po noclegach np ?

    J.

  • 9. Data: 2011-08-07 10:15:53
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-08-06 13:37, nadir pisze:
    > Ja tam akurat wolę klimaty Łódstoku, niż Dody czy Ich Troje, co nie
    > zmienia faktu, że jest to spęd.

    Jeden kibel. Bez różnicy.

  • 10. Data: 2011-08-07 18:35:17
    Od: kołcz <k...@c...com>

    Użytkownik "MarekM" <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>
    napisał w wiadomości news:j1hl1s$ftm$1@node2.news.atman.pl...

> [...]
    > sieci: roaming Playa w Plusie i w Centertelu. Trudno powiedzieć, czy
    > ta "średnia" będzie bliska prawdziwej liczbie.

    Co za problem przeprowadzić badanie: prośba do wszystkich posiadaczy
    nadajników BTS w Kostrzynie z ilością unikatowych IMEI lub numerów SIM
    logujących się w ciągu 24h.
    Na pewno takie badanie byłoby wiarygodniejsze niż liczenie namiotów(?)
    czy jak tam badają tą frekwencję.