  • 11. Data: 2004-01-05 17:12:15
    Temat: Re: BPH PBL zonk?
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@p...pl>

    Adam Szendzielorz wrote:
    > Tu akurat przyznam racje przedpiszcy - dotychczasowy e-bank BPH
    > nie pojdzie na zadnej innej przegladarce niz IE z java microsoftu :)

    Nieprawda, używam osobiście z Netscape 4.78 pod Linuxem. Zapraszam
    na prezentację.

    > Wiec uwagi do zmiany przegladarki sa _bezsensowne_ :-)

    Odszczekaj :-)

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-

  • 12. Data: 2004-01-05 17:19:32
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl>

    Witam,

    > Nieprawda, używam osobiście z Netscape 4.78 pod Linuxem. Zapraszam
    > na prezentację.

    Bo pewnie korzystasz z nowego sezama ? ;-) Nowy dziala pod wszystkim,
    stary tylko pod IE - jestem tego w 99,99% pewien :-)

    > Odszczekaj :-)

    Najpierw powiedz jaki to sezam :))
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl
    tel., sms: 602 461 806, http://www.konta.pl

  • 13. Data: 2004-01-05 17:54:11
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@p...pl>

    Adam Szendzielorz wrote:

    > Bo pewnie korzystasz z nowego sezama ? ;-) Nowy dziala pod wszystkim,
    > stary tylko pod IE - jestem tego w 99,99% pewien :-)

    Adam, od dwóch lat mam w BPH pod urlem e-bank.bph.pl konto E-sezam.
    I korzystam z Netscape pod Linuxem. Dużo czasu mi zabrało aby dojść do
    tego pod jaką przeglądarką zadziała (oczywiście help desk BPH nie był
    w stanie pomóc). Nie działał mi za to z IE 5.5 z ustawionym proxy,
    z IE6.0 nie próbowałem.

    Jakby co - mam świadków -)

  • 14. Data: 2004-01-05 18:03:08
    Od: Wiesiek <s...@o...pl>

    On 5 Jan 2004 17:54:11 GMT, Andrzej Bursztynski <_...@p...pl> wrote:

    >Adam, od dwóch lat mam w BPH pod urlem e-bank.bph.pl konto E-sezam.
    >I korzystam z Netscape pod Linuxem. Dużo czasu mi zabrało aby dojść do
    Z ciekawosci sie tutaj wtrace.. mozesz podac wersje tej javy?

    Pod windowsowatymi bylo cos takiego iz nie chcial dzialac na nowej IE
    z nowa (czyt poprawiona) java.
    Ten nowy sezam jest zdaje sie zrobiony przez inna firme wiec dziala.

    --
    Wiesiek

  • 15. Data: 2004-01-05 19:06:47
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@p...pl>

    Wiesiek wrote:
    > Z ciekawosci sie tutaj wtrace.. mozesz podac wersje tej javy?

    Podałem już wersję Netscape - 4.78, a obecnie 4.79. Java "included".
    Nie działa z proxy, działa "direct".

  • 16. Data: 2004-01-05 19:22:35
    Od: Wiesiek <s...@o...pl>

    On 5 Jan 2004 19:06:47 GMT, Andrzej Bursztynski <_...@p...pl> wrote:

    >Podałem już wersję Netscape - 4.78, a obecnie 4.79. Java "included".
    >Nie działa z proxy, działa "direct".
    Tak tak.. ale kto ci bronil zrobic upgrade samej javy???
    Przez proxy fakt to nie chcialo dzialac. Ten applet zdaje sam sie
    komunikowal i porty/adresy nie zgadzaly sie.
    Nowa wersja (i ta obecna) zdaje sie ma wbudowane zapytania po SSLu.
    Niestety u mnie nie dziala kiedy zainstaluje SDK :(
    Tak jakby zabezpiecznie bylo jakies coby nie debugowac.

    --
    Wiesiek

  • 17. Data: 2004-01-05 19:37:22
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@p...pl>

    Wiesiek wrote:
    > Tak tak.. ale kto ci bronil zrobic upgrade samej javy???

    A po co psuć coś co działa? Nie bardzo rozumiem.

    > Przez proxy fakt to nie chcialo dzialac. Ten applet zdaje sam sie
    > komunikowal i porty/adresy nie zgadzaly sie.

    Dokładnie.

  • 18. Data: 2004-01-05 20:32:35
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    [Adresy w nagłówkach to mielona pułapka. Jeśli chcesz odpisać,]
    [odpisz via nntp, na cGlwZW4=(at)beast.tu.kielce.pl lub wcale.]

    In the darkest hour on Mon, 5 Jan 2004 15:40:08 +0100,
    Datarecky <d...@d...usun.to.pl> screamed:
    > M. in. aplety Javy po drugiej stronie wymagają VM M$, a nie Sun.

    Jest jeszcze trzeci sposób podpisywania appletów - Netscape'a.
    W dodatku, nie samymi appletami serwisy banków żyją.
    To bank musi dostosować się do użytkowników, nie odwrotnie. Jeśli
    jest inaczej sygnał to, że czas bank zmienić.

    > Teraz, z mojej strony tez EOT ;-)

    Jasne. (-;

    Artur

    --
    Before the Goat of Mendes... we all must take our turn | Artur M. Piwko
    Into the magic circle... where still the fire burns | AMP29-RIPE

  • 19. Data: 2004-01-06 05:31:59
    Od: "Michal" <u...@p...fm>

    Panowie.. spokojnie;]
    Zmiana przegladarki nie wchodzi w gre (kwestia przyzwyczajenia i uporu
    ksiegowej), zmiana banku rowniez (to konto firmowe a nie moje prywatne..).
    Za wszelka pomoc dziekuje. Narazie problem rozwiazalem.. zobaczymy na jak
    dlugo ;]

    Modz
    GG 3940994

  • 20. Data: 2004-01-06 05:37:38
    Od: "Michal" <u...@p...fm>

    > Uzywasz "starego" sezama, czy juz nowego ?

    Pojeia nie mam.. mi tylko kazali cos z tym zrobic.. ksiegowa sie tym zajmuje
    ;]

    Modz
    GG 3940994