  • 1. Data: 2004-01-05 06:58:54
    Temat: BPH PBL zonk?
    Od: "Michal" <u...@p...fm>

    Witam
    Nie bardzo wiem na jaka grupe sie z tym zglosic wiec moze tutaj ktos cos
    bedzie wiedzial;]
    Problem polega na obsludze konta w banku BPH przez www. Loguje sie na swoje
    konto, wpisuje wszystkie dane przelewu, klikam WYSLIJ, podaje haslo i wtedy
    pojaiwa sie problem.. a mianowicie na dolnym pasku IE, w lewym dolnym rogu,
    pojawia sie zolty trojkat z wykrzyknikiem (ostrzezenie zdaje sie..) i tekst
    "Błąd na stronie".
    Dzwonilem juz na ich infolinie, to polecili mi skasowac pliki tymczasowe z
    IE. Skasowalem, pomoglo. Ale po paru dniach bylo to samo. Powiedzcie co z
    tym zrobic bo przeciez nie bede codziennie kasowal plikow tymczasowych z
    IE..
    system to win98se z wszystimi aktualnymi patchami oraz IE 6.0 (tez
    aktualne).
    Na infolinie BPH nie licze, bo nie wyciagnalem od nich nic poza "prosze
    usunac pliki tymczasowe narzedzie->opcje internetowe.."
    Czy ja jestem az taki tepy ze nie umiem sobie z tym poradzic? ;]
    Z gory dziekuje za wszelka pomoc.

    Modz
    GG 3940994

  • 2. Data: 2004-01-05 10:29:00
    Temat: Re: BPH PBL zonk?
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    [Adresy w nagłówkach to mielona pułapka. Jeśli chcesz odpisać,]
    [odpisz via nntp, na cGlwZW4=(at)beast.tu.kielce.pl lub wcale.]

    In the darkest hour on Mon, 5 Jan 2004 07:58:54 +0100,
    Michal <u...@p...fm> screamed:
> [...]
    > usunac pliki tymczasowe narzedzie->opcje internetowe.."
    > Czy ja jestem az taki tepy ze nie umiem sobie z tym poradzic? ;]

    Spróbuj użyć jakiejś przeglądarki WWW, nie jej marnej imitacji.
    Hint: Opera, Mozilla (Firebird), etc...

    Artur

    --
    Before the Goat of Mendes... we all must take our turn | Artur M. Piwko
    Into the magic circle... where still the fire burns | AMP29-RIPE

  • 3. Data: 2004-01-05 11:16:56
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl>

    Witam,

    > Problem polega na obsludze konta w banku BPH przez www.
    > Loguje sie na swoje

    Uzywasz "starego" sezama, czy juz nowego ?
    Robia teraz migracje starych do nowego i moze stad te tymczasowe
    problemy :) U mnie na starym wszystko smiga jak najbardziej OK.
    IE 6.
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl
    tel., sms: 602 461 806, http://www.konta.pl

  • 4. Data: 2004-01-05 11:47:17
    Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl>

    "Michal" <u...@p...fm> wrote in message
    > Witam

    (...)
> [...]
    > usunac pliki tymczasowe narzedzie->opcje internetowe.."
    > Czy ja jestem az taki tepy ze nie umiem sobie z tym poradzic? ;]

    narzedzia->opcje internetowe->tymczasowe pliki internetowe przycisk
    "Ustawienia" i zaznacz "Przy kazdej wizycie na stronie"

    Zaslav

  • 5. Data: 2004-01-05 13:38:01
    Od: "Datarecky" <d...@d...usun.to.pl>

    W artykule s...@b...tu.kielce.pl,
    Artur M. Piwko z adresu <p...@p...kielce.pl> napisał:
    > Spróbuj użyć jakiejś przeglądarki WWW, nie jej marnej imitacji.

    Grupa nosi nazwę pl.internet.polip, a nie *.*.advocacy...

    --
    Andrzej Galgon
    DATAREC Odzyskiwanie Danych

  • 6. Data: 2004-01-05 14:23:41
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    [Adresy w nagłówkach to mielona pułapka. Jeśli chcesz odpisać,]
    [odpisz via nntp, na cGlwZW4=(at)beast.tu.kielce.pl lub wcale.]

    In the darkest hour on Mon, 5 Jan 2004 14:38:01 +0100,
    Datarecky <d...@d...usun.to.pl> screamed:

    > Grupa nosi nazwę pl.internet.polip, a nie *.*.advocacy...

    Ja tu nie widzę nic z advocacy.

    Artur

    ps. z mojej strony eot.

  • 7. Data: 2004-01-05 14:40:08
    Od: "Datarecky" <d...@d...usun.to.pl>

    W artykule s...@b...tu.kielce.pl,
    Artur M. Piwko z adresu <p...@p...kielce.pl> napisał:
    (...)
    > ps. z mojej strony eot.

    A z mojej strony jeszcze nie.
    Po co wprowadzasz człowieka w bląd i generujesz niepotrzebny
    ruch w sieci?
    Świadomie rżniesz głupa, czy na prawdę nie zauważyłeś, że większośc
    witryn banków, rządowych, czy instytucji centralnych jest ustawionych
    na wspólpracę z produktami M$?
    M. in. aplety Javy po drugiej stronie wymagają VM M$, a nie Sun.

    Teraz, z mojej strony tez EOT ;-)

  • 8. Data: 2004-01-05 17:03:29
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@p...pl>

    Datarecky wrote:
    > Po co wprowadzasz człowieka w bląd i generujesz niepotrzebny
    > ruch w sieci?

    No właśnie?

> [...]
    > na wspólpracę z produktami M$?
    > M. in. aplety Javy po drugiej stronie wymagają VM M$, a nie Sun.

    Ciekawe kto, co i kogo rżnie-)
    Polecam http://www.microsoft.com/java

    PS Prowadzisz statystyki co do tej "większości"? -)

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-

  • 9. Data: 2004-01-05 17:09:52
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl>

    Witam,

    > Ciekawe kto, co i kogo rżnie-)
    > Polecam http://www.microsoft.com/java

    Tu akurat przyznam racje przedpiszcy - dotychczasowy e-bank BPH
    nie pojdzie na zadnej innej przegladarce niz IE z java microsoftu :)
    Wiec uwagi do zmiany przegladarki sa _bezsensowne_ :-)
    pozdr.

  • 10. Data: 2004-01-05 17:12:12
    Od: Igor Wawrzyniak <s...@c...eu.org>

    Tako rzecze Adam Szendzielorz:

    > Tu akurat przyznam racje przedpiszcy - dotychczasowy e-bank BPH
    > nie pojdzie na zadnej innej przegladarce niz IE z java microsoftu :)
    > Wiec uwagi do zmiany przegladarki sa _bezsensowne_ :-)

    Raczej trzeba zmienić bank...

    --
    Igor Wawrzyniak | PGP public key: https://crypto.eu.org/key.asc
    Odpowiadając przez e-mail zamień "spam-me-plenty" na "igor"