  • 31. Data: 2009-05-18 14:44:36
    Temat: Re: BP Castrol MMW krotka recenzja krakow
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Don Pedro" <n...@o...pl> wrote
    > A ta akcja to była jakoś rozreklamowana? Bo mnie powaliła reklama takiego
    > majowego spotkania w Wawie w... czerwcowym Motocyklu, lekko po czasie.

    Ja sie dowiedzialem ze spamu jaki
    przyszedl do mnie do redakcji
    bo ile razy kupowalem piwo
    na BP ktora mam pod domem
    jakos nie zauwazylem zadnego plakatu.
    A raz przy tankowaniu dostalem
    naklejke ze one moga wiecej.
    Ale chyba poczta pantoflowa w
    Krk dziala bo bylo sporo ludzi
    inna sprawa ze ta BP to taki krakowski
    BP :-)

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 32. Data: 2009-05-18 14:50:17
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Don Pedro pisze:

    > A ta akcja to była jakoś rozreklamowana? Bo mnie powaliła reklama
    > takiego majowego spotkania w Wawie w... czerwcowym Motocyklu, lekko po
    > czasie.
    W tym samym czerwcowym Motocyklu bylo info o tym w Krakowie:)

    --
    Qlfon, Kraków

  • 33. Data: 2009-05-19 06:23:40
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    fv napisał(a):
    > No w chopperach to akurat bardzo się przydaje. Cienkie koło, bardzo zły rozkład mas
    z punktu
    > widzenia hamowania... ABS rozwiązuje bardzo wiele problemów. A że chromu zaczyna mi
    brakować to i
    > dla mnie argument dobry, nawet jeśli dla niektórych głupi.

    Myslales o tym zeby pisac podreczniki o motocyklizmie? Dobry jestes w
    tym. Przemawia przez Ciebie doswiadczenie.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 34. Data: 2009-06-09 10:20:11