  • 11. Data: 2011-04-20 02:44:38
    Temat: Re: BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-80 mil/godzinę)
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "Hinek" <h...@a...pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:4dadffc1@news.home.net.pl
    > Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał

    > I tu wlasnie widac przewage V-twin. Wywoluja wzwod a
    > nie dretwienie! No a single...to juz wogole bajka :)

    Po singlach masz usztywnienie wszystkiego.

    Tmek

  • 12. Data: 2011-04-20 06:55:02
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2011-04-19 23:33, Hinek pisze:

    > I tu wlasnie widac przewage V-twin. Wywoluja wzwod a nie dretwienie!

    Siema,

    hahaha... to już wiem czemu tak lubię jeździć Transalpem... ;) ;) ;)
    Ostatnio coraz więcej dziewczyn też przesiada się na Trampki, coś w tym
    musi być... ;) ;) ;)

    Sorki za ot, bo w temacie nie pomogę.

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 13. Data: 2011-04-20 11:22:53
    Od: TaDzik <t...@B...pl>

    W dniu 20-04-2011 08:55, falco pisze:

    > Siema,
    > hahaha... to już wiem czemu tak lubię jeździć Transalpem... ;) ;) ;)
    > Ostatnio coraz więcej dziewczyn też przesiada się na Trampki,
    no to trzeba na takie dziewczyny uważać!
    Bo zapewne przesiadają się po to by mieć wzwód :|
    Niebezpiecznie brać taka na plecaczek ;)
    > coś w tym musi być... ;) ;) ;)
    No właśnie! ;)

    > Sorki za ot, bo w temacie nie pomogę.

    No ja też

    --
    Pozdro
    TaDzik

  • 14. Data: 2011-04-21 09:29:48
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2011-04-20 13:22, TaDzik pisze:

    > no to trzeba na takie dziewczyny uważać!
    > Bo zapewne przesiadają się po to by mieć wzwód :|
    > Niebezpiecznie brać taka na plecaczek ;)

    Cholera o tym nie pomyślałem, masz rację, bo takie czasy, że do końca
    nie wiesz czy rozmawiasz z Nią czy Nim... ;)
    Całe szczęście, że na razie zdecydowanie jeżdżę jazdę solo a w plecaku
    co najwyżej wożę browary... ;)

    A co do drętwienia dłoni, nóg, itp. przypadłości, to wiem, że zmiana
    motocykla, to nie taka łatwa decyzja, ale często latam z mieszaną ekipą
    i widząc jak co chwila prostują ręce czy nogi, cieszę gębę, bo siedząc
    na Trampku nie mam z tym żadnych problemów. ;)
    Dupa zaczyna dawać znać o sobie najwcześniej po 150-200km, ale a czasem
    odłożę kasę i zrobię ciut wyższą kanapę z jakimiś komfortowymi wkładkami
    by kompletnie na luzie latać od tankowania do tankowania...

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 15. Data: 2011-04-21 12:30:16
    Od: "buzar" <b...@r...pl>

    Użytkownik " turpin" <t...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Po dłuższych trasach autostradowych zaczynam mieć coraz gorsze objawy
    > podobne
    > do choroby wibracyjnej - jakieś takie wredne mrowienia i przeczulice w
    > końcach
    > palców

    Zanim zmienisz manetki/motocykl/ciezarki
    sprobuj poeksperymentowac z ulozeniem dloni
    wzgledem ramienia i ogolnym rozluznieniem
    rak.
    Mi pomaga jak przypilnuje zeby dlonie byly dokladnie
    w lini z ramieniem. W przypadku prawej reki trzeba
    "glebiej" zlapac manetke. Pomaga tez delikatne odciazenie
    rak i oparcie sie na chwile na tankbagu.

    I jeszcze jeden patecik pozwalajacy rozprostowac palce prawej reki:

    http://moto.allegro.pl/scottoiler-tempomat-crampbust
    er-wide-i1563216146.html

    --
    pozdrawiam
    piotr buzar

    .

  • 16. Data: 2011-04-21 12:56:03
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-04-20 08:55, falco pisze:
    > W dniu 2011-04-19 23:33, Hinek pisze:

    > hahaha... to już wiem czemu tak lubię jeździć Transalpem... ;) ;) ;)
    > Ostatnio coraz więcej dziewczyn też przesiada się na Trampki, coś w tym
    > musi być... ;) ;) ;)

    I te dziewczyny w przeciwieństwie do tych na CB500 nie mają 150cm bo na
    trampka trza im by było drabinę podstawiać...

    > Sorki za ot, bo w temacie nie pomogę.

    Nie żałuj sobie...

    Nie za wysoki nie za niski v-storm ;)

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 17. Data: 2011-04-21 17:04:02
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2011-04-21 14:30, buzar pisze:

    > I jeszcze jeden patecik pozwalajacy rozprostowac palce prawej reki:
    >
    > http://moto.allegro.pl/scottoiler-tempomat-crampbust
    er-wide-i1563216146.html

    Dokładnie o czymś podobnym ostatnio gadałem z kumplem czy ktoś może się
    wypowiedzieć jak "tempomat" się sprawdza...?

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 18. Data: 2011-04-22 05:32:56
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    *** falco
    Dok adnie o czym podobnym ostatnio gada em z kumplem czy kto mo e si
    > wypowiedzie jak "tempomat" si sprawdza...?

    AZ uzywa i se chwali...

  • 19. Data: 2011-04-22 06:14:02
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2011-04-22 07:32, Tytus pisze:

    > AZ uzywa i se chwali...

    A jak się to ma do grzanych minetek...?

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 20. Data: 2011-04-22 07:08:19
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    *** falco
    A jak się to ma do grzanych minetek...?

    Ja nie wiem - ja skuters jestem
    ale mysle ze bez problema bo ten plasticzek elastyczny jest.
    Wiem bo macalem...ale mocno dziwnie sie jezdzi z tym
    zwlaszcza moto z wrazliwym gazem :)