  • Data: 2011-04-21 09:29:48
    Temat: Re: BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-80 mil/godzinę)
    Od: falco <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-20 13:22, TaDzik pisze:

    > no to trzeba na takie dziewczyny uważać!
    > Bo zapewne przesiadają się po to by mieć wzwód :|
    > Niebezpiecznie brać taka na plecaczek ;)

    Cholera o tym nie pomyślałem, masz rację, bo takie czasy, że do końca
    nie wiesz czy rozmawiasz z Nią czy Nim... ;)
    Całe szczęście, że na razie zdecydowanie jeżdżę jazdę solo a w plecaku
    co najwyżej wożę browary... ;)

    A co do drętwienia dłoni, nóg, itp. przypadłości, to wiem, że zmiana
    motocykla, to nie taka łatwa decyzja, ale często latam z mieszaną ekipą
    i widząc jak co chwila prostują ręce czy nogi, cieszę gębę, bo siedząc
    na Trampku nie mam z tym żadnych problemów. ;)
    Dupa zaczyna dawać znać o sobie najwcześniej po 150-200km, ale a czasem
    odłożę kasę i zrobię ciut wyższą kanapę z jakimiś komfortowymi wkładkami
    by kompletnie na luzie latać od tankowania do tankowania...

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97