eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBMW dla żony, czy tylny napęd ma jakieś plusy?Re: BMW dla żony, czy tylny napęd ma jakieś plusy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: BMW dla żony, czy tylny napęd ma jakieś plusy?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <e...@g...com>
    <p06baa$4pl$1$opajak@news.chmurka.net>
    <4...@g...com>
    <5a26bd79$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Tue, 5 Dec 2017 23:47:58 +0100
    Message-ID: <1x68zlbb44hjk$.1cdj8h0gg969e.dlg@40tude.net>
    Lines: 26
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.78.98.73
    X-Trace: 1512514242 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5156 89.78.98.73:1139
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 3754355602
    X-Received-Bytes: 2072
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2620188
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 5 Dec 2017 16:38:29 +0100, J.F. napisał(a):

    > Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:468fb791-45ac-4bbd-8bb1-1bbb4197c79f@go
    oglegroups.com...
    > W dniu wtorek, 5 grudnia 2017 15:43:25 UTC+1 użytkownik Pawel
    > "O'Pajak" napisał:
    >> Powitanko,
    >>> > tylny napęd ma jakieś zalety?
    >>> Driftować można. Niektórzy widzą w tym coś fajnego.
    >>Ale to techniki dla bardziej zaawansowanych.
    >
    >>Ale po mieście albo na autostradzie
    >>w cywilnych zastosowaniach ma ten napęd jakieś plusy?
    >
    > W wiekszosci wypadkow nie ma wad, i to wystarcza :-)
    >
    > Jak trzeba podjechac pod gore zima, to teoretyczne nacisk na tylna os
    > rosnie, a na przednia spada.
    > Tylko w praktyce jakos te samochody z przednim napedem radza sobie
    > lepiej.

    Bo typowy samochód FWD ma napędzaną oś obciążoną 65% masy samochodu, a
    samochód RWD niecałe 50%.
    I FWD ma możliwość zmiany kierunku w który ciągnie oś napędzana, a RWD nie
    ma.
    A jak auto robi wykrzyż, to unosi się tylne koło.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: