  • Data: 2010-09-11 08:36:48
    Temat: Re: BMW R1200RT / R1200S users wanted
    Od: Vir <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A tym razem z czego tą K-series zrobią? Z tego samego bakielitu co
    > wcześniej?
    >
    > --
    > Artur
    > ZZR 1200

    A to zależy ile to jest "wcześniej". Mój motocykl K-serie (ukłony dla
    Jacota) pochodzi z początkowych lat 90-tych i na moje oko nie ma w sobie
    elementów bakelitowych. Ostatnio walnęła we mnie na skrzyżowaniu Skoda
    Octavia (w kufer) i nawet go nie naruszyła. Generalnie jak na prawie
    20-letni egzemplarz jest w przyzwoitym stanie. Jak robili później nie
    wiem, nie posiadam.

    --
    Vir
    Duża czarna bawarka, średnia srebrna cebulka i mała czarna japonka