eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleBMW K100 po wlaczeniu kierunku wlancza sie tez wentylator !!!??? › Re: BMW K100 po wlaczeniu kierunku wlancza sie tez wentylator !!!???
    From: "JK" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: BMW K100 po wlaczeniu kierunku wlancza sie tez wentylator !!!???
    Date: Sun, 28 Mar 2010 20:33:22 +0200

    Użytkownik "Edi" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hoo3ts$13n$1@mx1.internetia.pl...
    > Zrobilem dzisiaj dwa eksperymenty:
    > Pierwszy - odpiolem przednie kierunkowskazy i okazlo sie ze:
    > - po podgrzniu silnika i zalaczeniu kierunkow (swiecil sie tylko tylny, tj
    > 21W a nie 42W gdy oba) wentylator sie nie zalancza (dziala tak jakby
    > prawidlowo)
    > - gdy zalanczam swiatla lub sygnal dzwiekowy, wentylator zaczyna sie
    > obracac
    >
    > Drugi - odpiolem czujnik temperatury
    > - po wlaczeniu kierunkowskazu lub swiatel, lub sygnalu dzwiekowego
    > wentylator nie zalancza sie
    >
    > jakies sugestie?

    Wszystkie te urządzenia, i sygnał, i przednie kierunkowskazy i czujnik
    temperatury, są spiętę wspólną masą (brązowy przewód wg schematu
    Fahrwerksplank100.pdf).
    Objawy ewidentnie wyglądają na problem z masą. Wystarczy zaśniedziała
    końcówka przy połączeniu z masą i prąd z któregokolwiek z tych urządzeń
    będzie znajdował częściowy upływ przez pozostałe.
    Według mnie trzeba szukać właśnie tutaj.

    JK.