-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.
dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!n
ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.p
l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sun, 22 Aug 2010 22:10:34 +0200
From: Yans van Horn <y...@n...spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.2.8)
Gecko/20100802 Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.2
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: BMW 520 - opinie, czy warto
References: <a...@l...googlegroups.com>
<4c6e3bfc$0$20995$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@d...wkurw.org>
<4c714ce7$0$21002$65785112@news.neostrada.pl>
<4c716a38$0$22808$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@d...wkurw.org>
In-Reply-To: <s...@d...wkurw.org>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 27
Message-ID: <4c71843c$0$22795$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.16.130.26
X-Trace: 1282507836 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 22795 83.16.130.26:2177
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2305671
[ ukryj nagłówki ]On 2010-08-22 21:57, Robert Rędziak wrote:
> On Sun, 22 Aug 2010 20:19:34 +0200, Yans van Horn<y...@n...spam>
> wrote:
>
>> Jeśli 318is (M42) to w E30 z wyprutym wnętrzem, maglownicą z E46,
>
> E46? Zawsze byłem przekonany, że od Z3.
Przez pewien czas też tak uważałem, ponieważ Z3 ma 2.7 lock-to-lock a E46
3.0 (ZTCP: M3 E36 - 3.2, E36 - 3.6, E30 - 4.0, E30 bez wspomagania -
4.5), jednakże ta z Z3 ma _mniejszy_ zakres ruchu przez co mniejszy kąt
skrętu. W związku z czym ta z E46 wychodzi najlepiej. Tylko właściwą
pompę trzeba dobrać ponieważ ta z E46 działa na ciśnieniu 120bar.
>> i dobrym zawieszeniem. Można powiedzieć, że jeździ bardzo przyjemnie,
>> aczkolwiek nadmiaru mocy napewno nie ma.
>
> Taki zestaw wystarczy, żeby masakrować na zakrętach.
Narazie nie jestem w stanie w pełni docenić bo walczę z geometrią :-)
Przod camber -2, a tył -4 z powodu sprężyn H&R po poprzednim właścicielu
:-( Jednakże powrót do serii, fixed camber plate z przodu oraz regulacja
z tyłu (obie home-made) powinna na zawsze ten problem rozwiązać :-)
--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
Najnowsze wątki
- 2025-02-21 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-02-21 zmarła Izyda Goldman
- 2025-02-20 Odśnieżanie samochodu(1)
- 2025-02-20 wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- 2025-02-20 OpenPnP
- 2025-02-20 taka skrzynka do kablowki
- 2025-02-20 SEMS Portal
- 2025-02-20 Piaseczno => Developer.NET <=
- 2025-02-20 Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=
- 2025-02-20 Sędzia Bartosz Starosta z Justytucji nie potrafi uszanować zmarłych
- 2025-02-20 Kasa fiskalna warunki zwolnienia
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer PIS
- 2025-02-19 Ogrodzenie dla krów szkockich "Highland"