eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBMW 520 - opinie, czy wartoRe: BMW 520 - opinie, czy warto
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.
    dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.p
    l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sun, 22 Aug 2010 22:10:34 +0200
    From: Yans van Horn <y...@n...spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.2.8)
    Gecko/20100802 Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.2
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: BMW 520 - opinie, czy warto
    References: <a...@l...googlegroups.com>
    <4c6e3bfc$0$20995$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    <4c714ce7$0$21002$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c716a38$0$22808$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    In-Reply-To: <s...@d...wkurw.org>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 27
    Message-ID: <4c71843c$0$22795$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.16.130.26
    X-Trace: 1282507836 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 22795 83.16.130.26:2177
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2305671
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2010-08-22 21:57, Robert Rędziak wrote:
    > On Sun, 22 Aug 2010 20:19:34 +0200, Yans van Horn<y...@n...spam>
    > wrote:
    >
    >> Jeśli 318is (M42) to w E30 z wyprutym wnętrzem, maglownicą z E46,
    >
    > E46? Zawsze byłem przekonany, że od Z3.

    Przez pewien czas też tak uważałem, ponieważ Z3 ma 2.7 lock-to-lock a E46
    3.0 (ZTCP: M3 E36 - 3.2, E36 - 3.6, E30 - 4.0, E30 bez wspomagania -
    4.5), jednakże ta z Z3 ma _mniejszy_ zakres ruchu przez co mniejszy kąt
    skrętu. W związku z czym ta z E46 wychodzi najlepiej. Tylko właściwą
    pompę trzeba dobrać ponieważ ta z E46 działa na ciśnieniu 120bar.

    >> i dobrym zawieszeniem. Można powiedzieć, że jeździ bardzo przyjemnie,
    >> aczkolwiek nadmiaru mocy napewno nie ma.
    >
    > Taki zestaw wystarczy, żeby masakrować na zakrętach.

    Narazie nie jestem w stanie w pełni docenić bo walczę z geometrią :-)
    Przod camber -2, a tył -4 z powodu sprężyn H&R po poprzednim właścicielu
    :-( Jednakże powrót do serii, fixed camber plate z przodu oraz regulacja
    z tyłu (obie home-made) powinna na zawsze ten problem rozwiązać :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: