-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.task.gda.pl
!not-for-mail
From: "szerszen" <s...@t...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [BLOG] Moja historia z Fordem w tle
Date: Thu, 11 Feb 2010 11:38:45 +0100
Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
Lines: 43
Message-ID: <hl0mqq$1r1$1@news.task.gda.pl>
References: <hkvatt$iln$1@atlantis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: ip-89.171.110.186.static.crowley.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.task.gda.pl 1265884826 1889 89.171.110.186 (11 Feb 2010 10:40:26 GMT)
X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 11 Feb 2010 10:40:26 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <hkvatt$iln$1@atlantis.news.neostrada.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18005
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18005
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2254196
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik ""Michał \"HoMMeR\" Paszek"" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>
napisał w wiadomości news:hkvatt$iln$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Epizod 1: Ustawienie fotela.
> Epizod 2: Widocznosc.
tutaj to powinienes miec chyba pretensje do swoich producentow, sam piszesz
ze jestes "nieproporcjonalny" :)
swoja droga to moze rozwin co kryje sie pod pojeciami "dosc wysoki" i
"nieporoporcjonalny"
jak dla mnie, jesli masz takie problemy, to musisz miec spokojnie ponad 2
metry wzrostu, ale wtedy to malo ktore auto kompaktowe ci podpasuje
> Epizod 3: Jazda.
> Zawieszenie chyba pochodzi w prostej linii z wozu drabiniastego.
eh, foka ma jedno z najlepszych zawieszen w swojej klasie, wiec jesli w
rzeczonym egzemplarzu masz takie problemy, to chyba jest po niezlym dzwonie,
albo wtyluczone na dziurach i nieremontowane
> Silnik pracuje zero-jedynkowo. O ile nie wcisniemy gazu do ok. 20% nic sie
> nie dzieje, zas powyzej tych 20% auto az zrywa asfalt i wbija w fotel. Na
> prawde nie przyjmne. O elastycznosci silnika tez nie ma co mowic.
> Pokonywanie klasycznych polskich rond na 3biegu jest nie mozliwe.
to co tutaj piszesz, tylko upewnia menie w przeswiadczeniu, ze jezdziles
mocno skatowanym egzemplarzem, czy autem po wypadku kiepsko zrobionym, albo
twoje przyzwyczajenia/uprzedzenia uniemozliwiaja ci przystosowanie sie do
innej charakterystyki silnika
> O spalaniu nie wspominam. Przy sredniej predkosci z komputera na poziomie
> 57-60km ten sam komputer wskazuje spalanie na poziomie 8l i a ni razu nie
> przekroczylem 120km/h!
silnik o ktorym piszesz w trasie potrafi zejsc do okolo 6,5 litra przy
spokojnej jezdzie
wiec wnioski jak powyzej
Następne wpisy z tego wątku
- 11.02.10 11:54 J.F.
- 11.02.10 11:41 Katanka
- 11.02.10 12:00 lleeoo
- 11.02.10 12:25 omega_fan
- 11.02.10 12:26 omega_fan
- 11.02.10 12:41 Michał \"HoMMeR\" Paszek
- 11.02.10 13:02 Michał \"HoMMeR\" Paszek
- 11.02.10 13:35 Katanka
- 11.02.10 13:38 Katanka
- 13.02.10 19:51 Przemysław Bernat
- 11.02.10 16:26 limken
- 11.02.10 16:51 Przemysław Bernat
- 11.02.10 17:04 Waldek Godel
- 11.02.10 17:14 Przemysław Bernat
- 13.02.10 19:57 Waldek Godel
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i