eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[BLOG] Moja historia z Fordem w tleRe: [BLOG] Moja historia z Fordem w tle
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.task.gda.pl
    !not-for-mail
    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [BLOG] Moja historia z Fordem w tle
    Date: Thu, 11 Feb 2010 11:38:45 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 43
    Message-ID: <hl0mqq$1r1$1@news.task.gda.pl>
    References: <hkvatt$iln$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-89.171.110.186.static.crowley.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1265884826 1889 89.171.110.186 (11 Feb 2010 10:40:26 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 11 Feb 2010 10:40:26 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <hkvatt$iln$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18005
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18005
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2254196
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik ""Michał \"HoMMeR\" Paszek"" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>
    napisał w wiadomości news:hkvatt$iln$1@atlantis.news.neostrada.pl...



    > Epizod 1: Ustawienie fotela.
    > Epizod 2: Widocznosc.

    tutaj to powinienes miec chyba pretensje do swoich producentow, sam piszesz
    ze jestes "nieproporcjonalny" :)

    swoja droga to moze rozwin co kryje sie pod pojeciami "dosc wysoki" i
    "nieporoporcjonalny"

    jak dla mnie, jesli masz takie problemy, to musisz miec spokojnie ponad 2
    metry wzrostu, ale wtedy to malo ktore auto kompaktowe ci podpasuje

    > Epizod 3: Jazda.
    > Zawieszenie chyba pochodzi w prostej linii z wozu drabiniastego.

    eh, foka ma jedno z najlepszych zawieszen w swojej klasie, wiec jesli w
    rzeczonym egzemplarzu masz takie problemy, to chyba jest po niezlym dzwonie,
    albo wtyluczone na dziurach i nieremontowane

    > Silnik pracuje zero-jedynkowo. O ile nie wcisniemy gazu do ok. 20% nic sie
    > nie dzieje, zas powyzej tych 20% auto az zrywa asfalt i wbija w fotel. Na
    > prawde nie przyjmne. O elastycznosci silnika tez nie ma co mowic.
    > Pokonywanie klasycznych polskich rond na 3biegu jest nie mozliwe.

    to co tutaj piszesz, tylko upewnia menie w przeswiadczeniu, ze jezdziles
    mocno skatowanym egzemplarzem, czy autem po wypadku kiepsko zrobionym, albo
    twoje przyzwyczajenia/uprzedzenia uniemozliwiaja ci przystosowanie sie do
    innej charakterystyki silnika

    > O spalaniu nie wspominam. Przy sredniej predkosci z komputera na poziomie
    > 57-60km ten sam komputer wskazuje spalanie na poziomie 8l i a ni razu nie
    > przekroczylem 120km/h!

    silnik o ktorym piszesz w trasie potrafi zejsc do okolo 6,5 litra przy
    spokojnej jezdzie
    wiec wnioski jak powyzej

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: