  • 11. Data: 2010-11-07 03:52:36
    Temat: Re: BIOS - proszę o pomoc
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "L" napisał:

    > Wyłącz opcje pamięci systemu BIOS: buforowanie i przesłanianie.

    > W BIOSIE nie widzę takich opcji. (ASUS EZ Flash v1.00)

    Chodzi o opcje Video BIOS (lub ROM) Cacheable i Video ROM Shadow. AFAIR
    spotykałem je w większości BIOS-ów. Co to za płyta i czy broń Boże to nie
    laptop?

    JoteR

  • 12. Data: 2010-11-07 07:18:15
    Od: "L" <L@#.pl>

    > Chodzi o opcje Video BIOS (lub ROM) Cacheable i Video ROM Shadow.
    Wiem.

    Award
    BIOS Version: ASUS P4PE-X/SE ACPI BIOS Revision 1006
    BIOS Built Date: 08/26/03

    > Co to za płyta
    Płyta: ASUS P4PE-X/SE EAYZ

    > i czy broń Boże to nie laptop?
    Nie.

    Pzdr.

  • 13. Data: 2010-11-07 08:10:50
    Od: "L" <L@#.pl>

    Debugging Tools (Win Dbg) pokazały taki błąd:
    *** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for mssmbios.sys.

  • 14. Data: 2010-11-07 13:24:39
    Od: "L" <L@#.pl>

    Debugging Tools (Win Dbg) pokazały taki błąd:
    *** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for mssmbios.sys.
    Podstawą był plik .dmp z forlderu \Windows\Minidmp, który powstał
    podczas zrzutu pamięci związanego z niebieskim ekranem.

  • 15. Data: 2010-11-08 14:03:44
    Temat: Re: BIOS - jakieś pomysły?
    Od: "L" <L@#.pl>

> [...]
    Podstawą był plik .dmp z forlderu \Windows\Minidmp, który powstał
    podczas zrzutu pamięci związanego z niebieskim ekranem.

    W podglądzie zdarzeń - System - występuje następujący błąd:
    SYSTEM ERROR:
    Kod błędu 1000008e, parametr 1 c0000005,
    parametr 2 80628cef, parametr 3 a8cec050, parametr 4 00000000
    Pojawił się 11,5 minut przed wywołanym przeze mnie Restartem podczas
    którego pokazał się niebieski ekran.

    Jakieś pomysły? Bardzo proszę o pomoc.

  • 16. Data: 2010-11-08 21:05:02
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-08 15:03, L pisze:
    > SYSTEM ERROR:
    > Kod błędu 1000008e, parametr 1 c0000005,
    > parametr 2 80628cef, parametr 3 a8cec050, parametr 4 00000000

    Szukaj:
    http://www.google.pl/search?hl=pl&source=hp&q=Kod+b%
    C5%82%C4%99du+1000008e%2C+parametr+1+c0000005%2C&btn
    G=Szukaj+w+Google&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=

    --
    animka

  • 17. Data: 2010-11-09 12:49:24
    Od: "L" <L@#.pl>

    >Szukaj:
    http://www.google.pl/search?hl=pl&source=hp&q=Kod+b%
    C5%82%C4%99du+1000008e%2C+parametr+1+c0000005%2C&btn
    G=Szukaj+w+Google&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=

    Dziękuję Ci za zainteresowanie moim problemem, ale to nie posuwa
    sprawy do przodu. Czy zauważyłaś, że te linki prowadzą jedynie
    do dywagacji co to może być, natomiast nikt nie napisał, że taki
    błąd oznacza to i to. A rozrzut prawdopodobnych przyczyn jest duży,
    większość z nich w ogóle nie dotyczy mojego przypadku.

    Ponadto, u wszystkich pytających ten błąd towarzyszył samoistnemu
    wielokrotnemu restartowaniu się komputera. U mnie tak nie było,
    zdarzyło się to tylko raz, a restart był zainicjowany przeze mnie.

  • 18. Data: 2010-11-09 16:51:29
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "L" <L@#.pl> wrote in message

    > Wiem.
    >
    > Award
    > BIOS Version: ASUS P4PE-X/SE ACPI BIOS Revision 1006
    > BIOS Built Date: 08/26/03

    Instrukcja, strona 51..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 19. Data: 2010-11-09 21:19:47
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-09 13:49, L pisze:

    > Ponadto, u wszystkich pytających ten błąd towarzyszył samoistnemu
    > wielokrotnemu restartowaniu się komputera. U mnie tak nie było,
    > zdarzyło się to tylko raz, a restart był zainicjowany przeze mnie.

    Może powinieneś wezwać do domu jakiegoś fachowca, żeby zbadał to indywidium.
    Przed restartem zawsze zamykaj otwarte programy.

    --
    animka