  • 1. Data: 2013-02-03 08:22:46
    Temat: BBC Knowledge
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Czy ten program jest w jakiejkolwiek ofercie na kartę, lub w takiej którą
    można wypowiedzieć w dowolnym momencie?
    Bo widzę go tylko w dość wysokich i drogich pakietach, najtaniej wyszedłby w
    Orange, ale tam znowu jest minimum roczna umowa.

  • 2. Data: 2013-02-03 09:40:53
    Temat: Re: BBC Knowledge
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2013-02-03 08:22, Cavallino donosi, że:
> [...]
    > Bo widzę go tylko w dość wysokich i drogich pakietach, najtaniej
    > wyszedłby w Orange, ale tam znowu jest minimum roczna umowa.
    Ten kanał rzeczywiście jest w wysokich pakietach. Rozważ ofertę Świat HD
    z rekorderem na własność.
    http://www.wasserman.pl/pl/p/Tuner-ITI-5800SX-s.BSLA
    -dysk-250GB-Swiat-HD-Telewizja-N/2851
    3 miesiące w cenie, a później (jeśli chcesz) deklarujesz który pakiet
    wybierasz i masz jednomiesięczne wypowiedzenie w każdej chwili.
    Rekorder później można zbyć lub przerobić pod Enigmę2.

  • 3. Data: 2013-02-03 10:07:05
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 03.02.2013 08:22, Cavallino pisze:
> [...]
    > Bo widzę go tylko w dość wysokich i drogich pakietach, najtaniej
    > wyszedłby w Orange, ale tam znowu jest minimum roczna umowa.
    sory, ale czy mógłbyś napisać ile to kosztuje? PAtrze na strone orange,
    samo tv i wychodzi ze 65zł/mc z internetem. Czy oni wcale nie dają
    samego TV? masz już od nich internet czy od kogoś innego?

    miałem nke przez parę lat i w ramach oferty utrzymaniowej oferowali mi
    abonament za 45 zł na rok, albo 49 na 6mc.

    Odszedłem bo w polsacie discovery, knowledge i DAVINCI z bonusami
    40zł/mc, ale umowa na 15mc
    ToMasz

  • 4. Data: 2013-02-03 11:28:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "sat_diver" <s...@s...info> napisał w wiadomości grup
    .pl...
> [...]
    > wybierasz i masz jednomiesięczne wypowiedzenie w każdej chwili.
    > Rekorder później można zbyć lub przerobić pod Enigmę2.

    Rekordera nie potrzebuję, więc koszty gigantyczne wychodzą, a nie do końca
    chce mi się bawić w sprzedawanie sprzętu.
    194 za dekoder + 39 za 1 miesiąc daje w sumie 233 zł na 4 miechy, a ja
    potrzebuję to na 2 miesiące.

    BTW: czy ten kanał da się z N odebrać na niededykowanych dekoderach, czy
    jest parowany?
    A jeśli się da, to czy jakaś migracja z tnk sd do tego Świat HD bez okresu
    minimalnego wchodzi w rachubę?
    Z netu widzę, że oferta migracji chyba dotyczy tylko N na kartę, a nie tnk.

  • 5. Data: 2013-02-03 11:33:31
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2013-02-03 11:28, Cavallino donosi, że:
> [...]
    > okresu minimalnego wchodzi w rachubę?
    > Z netu widzę, że oferta migracji chyba dotyczy tylko N na kartę, a nie tnk.
    1. Migracja możliwa z TnK SD na SmartHD - nie ma parowania, możesz mieć
    własny sprzęt
    2. Możliwa migracja NnK na n - ze sprzętem od operatora lub własnym z E2
    - wymagany wyciągnięty klucz RSA

  • 6. Data: 2013-02-03 11:40:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "sat_diver" <s...@s...info> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Nastał dzień 2013-02-03 11:28, Cavallino donosi, że:
    > Parowany

    Czyli dupa, nic nie zrobię na własnym sprzęcie, a takie było założenie.

    A migracja też nie wchodzi w rachubę, bo gdy nie mam ich dekodera, to pewnie
    tej oferty w ogóle by mi nie sprzedali.
    https://n.pl/nsklep/promocje/ownswiathd/zamow

  • 7. Data: 2013-02-03 15:12:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > Nastał dzień 2013-02-03 08:22, Cavallino donosi, że:
    > Ten kanał rzeczywiście jest w wysokich pakietach. Rozważ ofertę Świat HD z

    No więc właśnie chyba znalazłem tanie rozwiązanie, co prawda roczna umowa,
    ale najwyżej się im wypowie bez kar, jeśli zlikwidują nsport po fuzji z NC+,
    a może będzie za friko darmowa polska liga (liczę na to).
    W Orange ten kanał jest w najniższym pakiecie od N - Witaj HD, za który
    trzeba dopłacić tylko 24 zł w stosunku do pakietu podstawowego
    (bezpłatnego).
    A to już cena zbliżona do ofert na kartę.
    No i nie trzeba kupować nowego sprzętu na własność.

  • 8. Data: 2013-02-03 22:44:09
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > W Orange ten kanał jest w najniższym pakiecie od N - Witaj HD, za który
    > trzeba dopłacić tylko 24 zł w stosunku do pakietu podstawowego
    > (bezpłatnego).
    nie rozumiem. Aby oglądać knowledge musisz zapłacić TYLKO 24zł, czy też
    masz juz jakiś pakiet i musisz _dopłacić_ 24zł?
    ToMasz