    From: a...@p...pl
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: BARTOSZYCE i okolice. Jak odebrać TVN?
    Date: Thu, 02 Sep 2010 13:13:18 +0200

    On Thu, 02 Sep 2010 12:39:43 +0200, Michal Jankowski
    <m...@f...edu.pl> wrote:

    >Talerzyk na kartę i tyle. Chyba że traktujesz instalowanie tego całego
    >sprzętu rozrywkowo...

    tez jestem zdania, ze z satelity najprosciej, najpewniej, najlepszy
    odbior, koszta calkowicie przewidywalne (w skali kilku lat).

    A inne kanaly tv? Napisz jak to wyglada i czego oprocz TVN sie
    oczekuje? A moze cala wies by sie jeszcze zrzucila na tunera/antene +
    mini nadajnik (10W i cala wiec oglada)? Jakby cos, to jest to z
    nieszczelnosci instalacji antenowej, hehehehe

    --
    ThinkXtra