  • 41. Data: 2006-06-09 11:51:15
    Temat: Re: Aż tak? Olewka klienta!!!
    Od: "-= @LI =-" <a...@o...pl>

    niejaki(a): crazy bejbi wystukał(a):

    > słyszałem, że się chcą od czestMANa wynieść.

    Nawet domyślam się od kogo słyszałeś :)

    --
    -= @LI =-
    Green MATI(z) PMS Edition

  • 42. Data: 2006-06-09 12:19:55
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.pl>

    -= @LI =- napisał(a):

    > Nie patrz gdzie stoi strona www :)

    nikt nie jest rozgłaszany przez CzestMANa

    mozna sprawdzić:
    adademic:
    http://www.cidr-report.org/cgi-bin/as-report?as=AS15
    373

    commercial:
    http://www.cidr-report.org/cgi-bin/as-report?as=AS25
    084

    dla porównania GTS:
    http://www.cidr-report.org/cgi-bin/as-report?as=AS82
    46

    Wojtek

  • 43. Data: 2006-06-09 12:32:28
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...repcio.net.na.newsach>

    crazy bejbi napisał(a):
    > -= @LI =- napisał(a):
    [..]
    > dla porównania GTS:
    > http://www.cidr-report.org/cgi-bin/as-report?as=AS82
    46

    [..]

    http://www.cidr-report.org/cgi-bin/as-report?as=AS29
    512

    Dla informacji, upstream: TKT, GTS, Energis, TPNET, ProFuturo
    Jeżeli świat tamtego AS'a widzi przez inne łącze, CIDR report nie
    koniecznie musi go pokazać.
    Chociaż baza RIPE nic nie wie o adresach PI które w nazwie mają jedno ze
    słów: Jasna, Gora, Czestochowa

  • 44. Data: 2006-06-09 17:55:17
    Od: wer <a...@o...pl>

    Maciej Bebenek wrote:

    > To nie jest sprawa wyłączności, bo każdy rozsądny człowiek wie, że coś
    > takiego nie istnieje;-) Jest wiele firm, które nie chcą babrać się w
    > dziesiątki umów i dla świętego spokoju wezmą wszystkie usługi od zarządcy.

    Naprawde wiele zalezy od biurowca. Mialem przyjemnosc byc w takim, ze
    trzeba bylo specjalnej zgody prezesa biurowca na dociagniecie innego
    lacza. Jak wzielismy jeszcze jedno od firmy, ktora dostarczala net
    firmie, ktora obslugiwala biurowiec (lepsze ceny) to nastepnego dnia
    mielismy telefon od obslugujacych, ze juz zgadzaja sie na taka cene, ale
    oni beda to fakturowac.

    Co do cen, 600 - 700 zl (netto) za 512kb/s do biura to jednak przesada.
    Rozumiem cene 300 - 400 netto, ale nie wiecej za 512kb/s.

    wer

  • 45. Data: 2006-06-11 12:52:59
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Arkadiusz Miskiewicz pisze:

    > Teraz ip-exchange się wzieło za przeciąganie do siebie do *.de klientów
    > kolokacyjnych z Polski w cenach ~1.6k euro/mc za 50Mbit (w tym pół szafy).

    Za kolokacje? To drogo przecież...

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 46. Data: 2006-06-12 09:34:14
    Od: Michal Dymel <d...@N...ip-exchange.de>

    Arkadiusz Miskiewicz napisał(a):
    > Teraz ip-exchange się wzieło za przeciąganie do siebie do *.de klientów
    > kolokacyjnych z Polski w cenach ~1.6k euro/mc za 50Mbit (w tym pół szafy).

    Witam serdecznie,
    Chcialem napisac male sprostowanie - kolokacja polowy szafy z laczem
    50Mb/s kosztuje 'nieco' mniej niz 1600 euro miesiecznie.
    Zainteresowanych prosze o wyslanie maila na oferta -at- ip-exchange.pl
    Gwarantuje szybka odpowiedz ;)

    Michal Dymel

  • 47. Data: 2006-06-12 17:01:16
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Użytkownik "Michal Dymel" <d...@N...ip-exchange.de> napisał w
    wiadomości news:448d350b$1@news.home.net.pl...
> [...]
    > 50Mb/s kosztuje 'nieco' mniej niz 1600 euro miesiecznie.
    > Zainteresowanych prosze o wyslanie maila na oferta -at- ip-exchange.pl

    Jeśli odpowiedź będzie też po niemiecku, tak jak strona ip-exchange.pl to
    wielu może nie skorzystać. Ja, na przykład, nigdzie nie mogłem wejść, bo
    trzeba pewnie zaznaczyć pole wyboru, a ja nie wiem co musiałbym
    zaakceptować.
    Poza tym - jak sprzedajecie Internet, to sprzedawajcie Internet, a nie
    jakieś leżące ciemnoskóre piękności. Mnie tam odrzuca od takich dziwacznych
    biznesów....

    z.

  • 48. Data: 2006-06-12 17:01:18
    Od: Arkadiusz Miskiewicz <a...@d...spam>

    Neas wrote:

    > Za kolokacje? To drogo przecież...

    Mówisz? Gdzie polecasz w takim razie...

    --
    Arkadiusz Miśkiewicz, arekm.jabber.bnet.pl, PLD/Linux