  • 21. Data: 2006-06-08 10:37:09
    Temat: Re: Aż tak? Olewka klienta!!!
    Od: TLZ <t...@w...info.com.pl>

    > Adres email oraz telefony podane na stronie sa na szczescie ok, o czym
    > przekonujemy sie codziennie odbierajac poczte i telefony :)

    To ja poproszę o kontakt z chcącym przedstawić ofertę handlowcem. Tych 3
    powyżej już pokazało że im nie zależy :( Mój adres firmowy:
    warcnet(maupa)warcnet(kropka)info

    --
    TLZ.| http://rtfm.killfile.pl/#wybierz

  • 22. Data: 2006-06-08 12:18:52
    Od: "-= @LI =-" <a...@o...pl>

    niejaki(a): SoR wystukał(a):

    > To jest dla nich największy problem, bo nikomu w naszym miasteczku nie
    > dawali łącz z BGP :>

    Zdziwiłbyś się :>

    --
    -= @LI =-
    Green MATI(z) PMS Edition

  • 23. Data: 2006-06-08 12:20:16
    Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Wed, 07 Jun 2006 22:53:18 +0200 I had a dream that Michal Gawrylczyk
    <m...@g...pl> wrote:
    >Adres email oraz telefony podane na stronie sa na szczescie ok, o czym
    >przekonujemy sie codziennie odbierajac poczte i telefony :)

    Taaaa... Mnie fascynuje kierownik krakowskiego oddziału, który nie
    zorientował się, że przez kilka miesięcy na www był zły numer telefonu.

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 24. Data: 2006-06-08 13:10:41
    Od: "zasiu" <z...@w...to.gower.peel>

    > to JEST problem. niegdy tego nie rozbili i podchodzą jak do jeża.
    >
    > adresy PA i łącze to "oczywiście, nie ma sprawy"
    >
    > powiedziałem, że adresy mam swoje i mam tez ASN-a. to zrobili oczy. Ale
    > CZY JA NA PEWNO MAM ASN-a ??
    >
    > miałem wrażenie, że popełniłem jakieś wykryczenie, że go mam ... bo za
    > mały jestem, żeby wogóle śmieć o tym pomyśleć.

    Nadinterpretujesz. Powtarzam, że dla wymienionych opów postawienie łącza z
    BGP nie stanowi problemu. Jest to szeroko dostępna usługa, jedna z wielu.
    Btw. wcześniej mówiłeś, że się nie odezwali. Teraz się okazuje, że jednak
    się odezwali, ale nie wiedzą, co z BGP zrobić. Zdecyduj się, odezwali się
    czy nie;-)

    pozdr
    zasiu

  • 25. Data: 2006-06-08 13:13:57
    Od: "zasiu" <z...@w...to.gower.peel>

    > Ciekawostka, to co to w takim razie jest? Zapytanie wysłałem
    > formularzem, otrzymałem 3(!!!) potwierdzenia przeczytania i 0 (słownie
    > zero) odpowiedzi :( , Zamiania @ na (maupa) pochodzi ode mnie:
    >
    > 1.
    >
    > Your message

    Może przez to że wysłałeś trzy razy teraz ci biedni handlowcy wydzierają
    sobie nawzajem Ciebie jako potencjalnego klienta i przez to właśnie nie
    dzwonią?;-)

    pozdr
    zasiu

  • 26. Data: 2006-06-08 14:28:35
    Od: TLZ <t...@w...info.com.pl>

    zasiu napisał(a):

    > Może przez to że wysłałeś trzy razy teraz ci biedni handlowcy wydzierają
    > sobie nawzajem Ciebie jako potencjalnego klienta i przez to właśnie nie
    > dzwonią?;-)

    Spójrz w górę, to było wysłane raz, na jeden adres. Prawdopodobnie
    serwer w GTS robi rozsyłke na wszystkich, lub obecnych w pracy handlowców.

    --
    TLZ.| http://rtfm.killfile.pl/#wybierz

  • 27. Data: 2006-06-08 16:05:45
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.pl>

    zasiu napisał(a):

    > Btw. wcześniej mówiłeś, że się nie odezwali. Teraz się okazuje, że jednak
    > się odezwali, ale nie wiedzą, co z BGP zrobić. Zdecyduj się, odezwali się
    > czy nie;-)

    nie odezwali sie.
    to ja dzowniłem po raz kolejny. maja się odezwać w przyszłym tygodniu na
    początku :/

    Wojtek

  • 28. Data: 2006-06-08 16:06:19
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.pl>

    -= @LI =- napisał(a):

    > Zdziwiłbyś się :>

    wątpię, żeby ktoś miał. niemniej powiedz kto ?

    Wojtek

  • 29. Data: 2006-06-08 18:51:49
    Od: Arkadiusz Miskiewicz <a...@d...spam>

    Adam Szendzielorz wrote:

    > A mi GTS odpowiada w ciagu kilku minut i musze przyznac ze ich ostatnia
    > oferta bardzo mi sie podoba :) Ale ja tylko kolokacja... :)

    Pochwal się więc ;)

    Swoją drogą się nie orientuje czy gts rozlicza też wg ruchu... ciekawe ile
    1TB kosztuje. Trzeba będzie przepytać handlowca :)

    Teraz ip-exchange się wzieło za przeciąganie do siebie do *.de klientów
    kolokacyjnych z Polski w cenach ~1.6k euro/mc za 50Mbit (w tym pół szafy).

    --
    Arkadiusz Miśkiewicz, arekm.jabber.bnet.pl, PLD/Linux

  • 30. Data: 2006-06-08 21:54:27
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    W wiadomości od Tomek Kruk napisano:

    > biuro bez okien (do powieszena pod nimi jakiegoś radia) ???

    Znam doskonale takie miejsce w Poznaniu, gdzie decydując się na wynajęcie
    biura możesz automatycznie zapomnieć o innym dostawcy łącza niż wskazany
    przez dającego w najem powierzchnię biurową. Zapomnij również o antenkach w
    oknie, nie wolno niczego instalować na zewnątrz biura zgodnie z umową najmu
    lokalu. Było tam już bardzo wielu 'mondrych' co próbowali te zapisy
    obchodzić i nic nie wskórali - albo płacisz kosmos stawkę za 128 kb/s, albo
    nie masz netu i wypierdalasz. Koniec kropka. Inna sprawa, że dupa admin
    nigdy tam nie wdrożył żadnej regulacji ruchu, bo na takim '128 kb/s'
    widziałem transfery po 200 kB/s w godzinach wieczornych. Łącze z Pozmana.

    --
    TOM
    AS33868 MAN