-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.tenant1-nat1.s
anger.ac.uk!not-for-mail
From: K <n...@e...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Awaryjnosc samochodow
Date: Fri, 16 Oct 2020 16:50:36 +0100
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <rmcfgd$h8r$1$horizn@news.chmurka.net>
References: <b...@g...com>
<5f868350$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
<5f868d86$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
<5f8696c9$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
<rm6t95$n1a$1$horizn@news.chmurka.net>
<5f871770$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
<5f89aece$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: tenant1-nat1.sanger.ac.uk
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Fri, 16 Oct 2020 15:50:37 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="horizn";
posting-host="tenant1-nat1.sanger.ac.uk:193.62.205.241";
logging-data="17691";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.10.0
Content-Language: pl
In-Reply-To: <5f89aece$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2686316
[ ukryj nagłówki ]On 16/10/2020 15:31, J.F. wrote:
> Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:5f871770$0$17355$6...@n...neostrad
a.pl...
> W dniu 14.10.2020 o 15:08, K pisze:
>>> Wszystko z powodu nawpierdalania kolejnych pro ekologicznych filtrow,
>>> zaworow, czujnikow, plynow AdBlue powodujacych unieruchomienie auta w
>>> momencie awarii jednego z nich, a dodajmy, ze zaden z tych elementow
>>> nie jest krytyczny.
>
>> No właśnie też odnoszę wrażenie, że kiedyś to coś się mogło popsuć,
>> ale dopóki nie była to gruba awaria, to dało radę jakoś dalej
>> pojechać. Ja accordem dwa razy stałem - raz silnik zagotowałem, raz
>> olej wyciekł przez uszczelniacz.
>
> Ale teraz tez sie da, tylko moze troche wolniej, bo w trybie awaryjnym.
>
> J.
>
Bez AdBlue nie odpalisz, osobiscie mi sie nie zdarzylo wyjezdzic adblue
do zera ale przynajmniej w Oplu komputer sie placze w zeznaniach na
temat jego poziomu. Np pierwszy raz daje info, ze plynu zostalo np na
1100 mil, po paru dniach ze na 1050, po kilku kolejnych, ze na 800,
pozniej 550 mimo, ze w tym czasie zrobisz np 200mil. I chuj wie ile go
tak na prawde jest, a jak jest za malo to po zgaszeniu silnika juz go
nie wlaczysz. Nie wiem jak z zapchanym DPFem ale znajac logike
producentow to w nowszych autach tez moe sie nie dac odpalic.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
Najnowsze wątki
- 2024-12-31 Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- 2024-12-31 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Starszy Konsultant AWS <=
- 2024-12-31 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-31 Odpowiedzialność w spółce z oo
- 2024-12-31 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-31 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji i ciągłości
- 2024-12-31 8%
- 2024-12-31 Błonie => Administrator systemów <=
- 2024-12-31 Błonie => IT System Administrator <=
- 2024-12-31 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2024-12-31 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Helpdesk - I linia wsparcia <=
- 2024-12-31 kabelek - kynar ?