  • 21. Data: 2011-03-14 15:48:51
    Temat: Re: Awaryjne odpalenie auta - uszkodzony kluczyk do centralnego
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 14 Mar, 15:26, Grejon <g...@g...com> wrote:

    > To nie jest ten kod.

    Gdzieś w sieci trafiłem na nazwę programu który generuje kod awaryjny,
    może pamiętasz nazwę ?

    > Nic sobie nie za ycz , ale nie podadz ci przez telefon.

    80zł u pietrzaka w Katowicach.

  • 22. Data: 2011-03-14 15:52:25
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-03-14 15:48, Mateusz pisze:

    > 80zł u pietrzaka w Katowicach.

    Kurde, ździercy. Na Puławskiej w Warszawie dali za darmo. No tak, wiem
    że nie możesz tam podjechać :).

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 23. Data: 2011-03-14 15:53:37
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Mateusz" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 14 Mar, 15:26, Grejon <g...@g...com> wrote:

    >Gdzieś w sieci trafiłem na nazwę programu który generuje kod awaryjny,
    > może pamiętasz nazwę ?

    http://renaultlaguna.pl/forum/index.php?showtopic=26
    483

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 24. Data: 2011-03-14 16:00:47
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 14 Mar, 15:53, "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> wrote:
    > U ytkownik "Mateusz" <m...@g...com> napisa w wiadomo
> [...]

    Dzięki stary, ale do tego trzeba mieć dodatkowe wyposażenie ;-)

    Znalazłem inny i kombinuję aktualnie:
    http://bba-reman.com/content.aspx?content=Test_for_R
    enault_Key_Immobiliser_failures_emergency_recode

  • 25. Data: 2011-03-14 16:11:08
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Mateusz" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    bb.googlegroups.com...
    On 14 Mar, 15:53, "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> wrote:
    > http://renaultlaguna.pl/forum/index.php?showtopic=26
    483

    > Dzięki stary, ale do tego trzeba mieć dodatkowe wyposażenie ;-)

    Jakie wyposażenie? "Olej" pierwszy pierwszy programik i jedź dalej - jest
    tam nawet opis gościa w Twojej sytuacji, tj. zdechły centralny i immo.
    Przeczytaj cały wątek, dasz radę ;-)

  • 26. Data: 2011-03-14 16:38:53
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    Panowie ;) Autko zapaliło ;)
    80 zł w kieszeni ;)
    Yogi - wystarczyło wygenerować ten kodzik. Zapalił odrazu ! Teraz
    przynajmniej nie jestem skazany na lawetę...

    Dziękuję wszystkim za pomoc !

  • 27. Data: 2011-03-15 09:46:18
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    Panowie jeszcze jena sprawa.

    Jak wiadomo strucel jest na końcówce w sumie. Podzwoniłem trochę po
    zakładach, które zajmują się kodowaniem i naprawą kluczy i doszedłem
    do wniosku, że lepiej będzie po prostu zdjąć ta blokadę zapłonu na
    immo, bo kluczyk znowu może ulec awarii i będą takie same cyrki. Może
    mi ktoś polecić gościa, który będzie w stanie zrobić coś takiego ?

  • 28. Data: 2011-03-18 00:33:20
    Od: koziel <k...@w...pl>

    W sumie juz po fakcie, ale tez mialem taka awarie w swojej Lagunie.
    Rozladowala sie bateria, wymienilem i nie szlo auta otworzyc i
    odpalic. Dzwonilem do aso, to zazyczyli sobie 150 zl (Anabo - Zielona
    Gora). Skonczylo sie na tym, ze zaciagnalem auto do elektromechanika,
    zdjal blokade za 150zl i centralny otwieral auto tylko od srodka. Ale
    jezdzilem tak i przy kolejnym rozladowaniu baterii, pomogla wymiana i
    auto dalej palilo. Aha, mialem ta "gadaczke", wiec za kazdym
    urucjhomieniem mowil staly komunikat: "Achtung! Wegfahrsperre ist
    aktieviert. Motor kann nicht angelasen werden. Bedienungsanleitung
    ansehen" - czy jakos tak to sie pisze ;P

  • 29. Data: 2011-03-18 09:11:03
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 18 Mar, 00:33, koziel <k...@w...pl> wrote:
> [...]
    > aktieviert. Motor kann nicht angelasen werden. Bedienungsanleitung
    > ansehen" - czy jakos tak to sie pisze ;P

    A ten elektromechanik to gdzieś z okolic Zielonej Góry tak ?
    szkoda ;)
    Co do komunikatu to powiem Ci, że u mnie nie ma na szczęście takich
    rozwiązań ;)

    Na dzień dzisiejszy u mnie sprawa wygląda tak, że w końcu miałem już
    dość gadania z fachowcami, którzy za samą diagnozę chcieli 150zł i sam
    to załatwiłem (wystarczyło bezpiecznik w czasie pracy silnika wyjąć i
    włożyć). Już nie muszę wpisywać awaryjnego, tylko świeci kontrola
    jedna na desce (chyba coś w stylu check engine), ale jeździ się i
    odpala normalnie. jeszcze poczekam, jak będę miał pewność to wypnę
    żarówkę z deski rozdzielczej i tyle.

  • 30. Data: 2011-03-19 00:13:08
    Od: koziel <k...@w...pl>

    tak - okolice zielonej gory :)

    wiesz, jedynym utrapieniem byla koniecznosc otwierania auta kluczykiem
    z zamka i pozniej w srodku reszte drzwi centralnym. Caly czas migala
    mi tez lampa od przycisku centralnego. Ale powiem Tobie szczerze, ze
    szybko sie przyzwyczailem, a cieszylem sie, ze nastepnym razem nie
    bede mial juz problemow po rozladowaniu kluczyka :)

    A w sprawie komunikator - ten komputerek gadajacy to byla fajna
    rzecz ;p majac jeszcze lagune, czytalem na forum lagunaklubpolska -
    czy jakos tak, ze jest gosciu w PL, ktory opracowal polski syntezator,
    lecz do niego nie dotarlem. W sumie to i tak Tobie to niepotrzebne,
    ale moze przyda sie dla potomnych :)

    Dlugo masz Lagune?? Wnioskuje, ze I wersja? W razie czego, gdybys
    chcial cos wiedziec - zapraszam na gg 5767314.

    Pozdrawiam,
    Emil.