  • 11. Data: 2011-03-14 14:41:17
    Temat: Re: Awaryjne odpalenie auta - uszkodzony kluczyk do centralnego
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-03-14 13:51, J.F. pisze:

    > Jak sie wklepuje do auta - przez radio ?

    Przyciskiem centralnego zamka na konsoli.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 12. Data: 2011-03-14 14:45:42
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Jak sie wklepuje do auta - przez radio ?

    przeca napisalem wyżej :P

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 13. Data: 2011-03-14 14:51:07
    Od: ererer <e...@n...pamietam.maila>

    http://i.imgur.com/y1TJ7.jpg co robię źle?

    --
    pzdr,
    ererer

  • 14. Data: 2011-03-14 14:59:12
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-03-14 13:59, Mateusz pisze:

    > Kuba: na tym kluczyku od środka jest kilka kodów. Opcja z właścicielem
    > odpada, bo po prostu jest to auto firmowe, niestety nie ma takiej
    > opcji.

    Mimo wszystko spróbuj. OIDP mi ten kod podali tylko na podstawie DR.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 15. Data: 2011-03-14 14:59:31
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-03-14 14:51, ererer pisze:

    > http://i.imgur.com/y1TJ7.jpg co robię źle?

    Raczej czego nie robisz :). Nie widać, żebyś coś naciskał.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 16. Data: 2011-03-14 15:01:05
    Od: Andrzej Zbierzchowski <...@v...pl>

    > http://i.imgur.com/y1TJ7.jpg co robię źle?

    Używasz Zenita :))))

    --
    http://plfoto.com/4922/autor.html

  • 17. Data: 2011-03-14 15:16:51
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 14 Mar, 14:51, ererer <e...@n...pamietam.maila> wrote:

    > http://i.imgur.com/y1TJ7.jpgco robi le?

    Oj, nie zrozumieliśmy się ;) chodzi o to, żeby wykorzystać całą kamerę
    albo np aparat cyfrowy, światło, które emituje dioda na podczerwień
    zobaczysz wtedy na podglądzie live.

  • 18. Data: 2011-03-14 15:21:11
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "ererer" <e...@n...pamietam.maila> napisał w wiadomości

    > http://i.imgur.com/y1TJ7.jpg co robię źle?

    Przykładasz oczywiście ze złej strony ;-)

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 19. Data: 2011-03-14 15:24:51
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    Panowie, teraz to w ogóle jestem w czarnej dupie.

    Dorwałem ten kod 4 cyfrowy - był wytłoczony na wewnętrznej stronie
    obudowy klucza i zrobiłem teraz tak:

    Kluczyk w pozycji zapłon (dioda szybko miga), wpisuję ten kod przy
    użyciu przycisku do otwierania i zamykania drzwi z centralnego jak
    dioda zacznie wolniej migać. Po wprowadzeniu całego kodu dioda,
    zamiast zapalić się na dłuższy czas i zgasnąć zaczyna szybciej migać i
    dodatkowo włącza się kontrolka diagnostyki elektronicznego systemu
    sterowania (coś a'la wykres EKG) i tyle... jest dalszy etap ale nie ma
    sensu brnąć dalej. Mam wrażenie, że mam zły kod, do ASO chyba będę
    dzwonił, ciekawe ile sobie zażyczą.

  • 20. Data: 2011-03-14 15:26:03
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-03-14 15:24, Mateusz pisze:
    > Panowie, teraz to w ogóle jestem w czarnej dupie.
    >
    > Dorwałem ten kod 4 cyfrowy - był wytłoczony na wewnętrznej stronie
    > obudowy klucza i zrobiłem teraz tak:

    To nie jest ten kod.

    > Mam wrażenie, że mam zły kod, do ASO chyba będę
    > dzwonił, ciekawe ile sobie zażyczą.

    Nic sobie nie zażyczą, ale nie podadzą ci przez telefon.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi