-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
-mail
From: Czarek Daniluk <c...@n...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Awaria turbo diesla
Date: Thu, 17 Nov 2011 17:27:06 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 22
Message-ID: <ja3ckm$okn$1@news.onet.pl>
References: <ja390e$l90$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: 84-10-226-164.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1321547222 25239 84.10.226.164 (17 Nov 2011 16:27:02 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 17 Nov 2011 16:27:02 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:8.0) Gecko/20111105
Thunderbird/8.0
In-Reply-To: <ja390e$l90$1@usenet.news.interia.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2414168
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-11-17 16:24, Zygmunt M. Zarzecki pisze:
> http://www.youtube.com/watch?v=Fw2r_lIRgpY
>
> W jaki sposób można wyłączyć silnik turbo diesel w samochodzie z
> automatyczną skrzynią biegów, mający awarię smarowania turbiny?
> Z manualem pewnie dałoby się zdusić.
>
> Wstrzykiwanie/wpryskiwanie wody/napoju do kolektora ssącego, by zrobić
> mieszankę olejowo-wodną?
>
> zyga
Trawą go trawą ROTFL :D
Woda chyba tylko by przyspieszyła destrukcję.
Odcięcie dopływu powietrza, chociaż przy takim niekontrolowanym
rozkręcaniu się to ja nie wiem jak i czym zatkać dolot - wszystko zassie
:) Jeśli jest gdzie4ś na wierzchu i na się głowę na karku można
spróbować wyrwać, rozciąć przewód powietrzny od turbiny do kolektora
ssącego albo rurę od intercoolera do kolektora, żeby nie ciągnął oleju z
IC - a w nim może być go naprawdę dużo :D
Pozdrawiam !
Następne wpisy z tego wątku
- 17.11.11 18:10 Zygmunt M. Zarzecki
- 17.11.11 18:26 TheWarAgainstTerror
- 17.11.11 19:57 M1SLQ
- 17.11.11 20:10 Zygmunt M. Zarzecki
- 17.11.11 20:16 nazgul
- 17.11.11 20:32 Zygmunt M. Zarzecki
- 17.11.11 20:42 K
- 17.11.11 20:43 Waldek Godel
- 17.11.11 20:50 AZ
- 17.11.11 21:07 Michał sirapacz Gut
- 17.11.11 21:14 Sebastian Biały
- 17.11.11 21:11 Karolek
- 17.11.11 21:13 Karolek
- 17.11.11 21:15 Karolek
- 17.11.11 22:10 M1SLQ
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=