  • 1. Data: 2011-05-04 17:11:41
    Temat: Awaria amortyzatora tylnego Wilbers w TDM900
    Od: xwx <x...@g...com>

    Witam,
    w mojej Tedzi, po 1,5 sezonu jezdzenia wczoraj pojawil sie jakis
    wyciek z tylnego zawiasu. Kapie po kilka kropli na dobe Poprzedni
    wlasciciel zza Odry zainwestowal w zawias Wilbers z pelna regulacja i
    wszystko chodzilo jak nalezy do wczoraj, bez zadnego uderzenia czy
    dziwnej akcji(?)
    Czy ktos mi podpowie czy w Poznaniu jakis serwis zajmuje sie naprawa
    takich zawieszen i czy wogole ma to sens czy bede musial zainwestowac
    w nowe zawieszenie? Probowalem zlapac kontakt z polskim dystrybutorem
    Wilbersa, ale bezskutecznie:/
    Licze na jakas podpowiedz.

    Pozdrawiam
    xwx

  • 2. Data: 2011-05-04 18:41:09
    Temat: Re: Awaria amortyzatora tylnego Wilbers w TDM900
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    xwx wrote:
> [...]
    > takich zawieszen i czy wogole ma to sens czy bede musial zainwestowac
    > w nowe zawieszenie? Probowalem zlapac kontakt z polskim dystrybutorem

    Pogadaj z grandysami, oni kiedys sciagali wilbersa, moze sie podejma
    posredniczenia w serwisie. Sam amor musi byc serwisowany u producenta.
    Ma on bodaj 5 lat gwarancji, wiec byc moze sie uda za darmo. A
    oficjalnym importerem w tym roku jest bodaj sikora.
    K.

  • 3. Data: 2011-05-04 20:45:17
    Od: Elvis <t...@g...com>

    On 4 Maj, 19:11, xwx <x...@g...com> wrote:

    > Czy ktos mi podpowie czy w Poznaniu jakis serwis zajmuje sie naprawa
    > takich zawieszen i czy wogole ma to sens czy bede musial zainwestowac
    > w nowe zawieszenie?

    Witam.
    W zeszłym roku miałem taki sam problem - ciekł olej z amorka Wilbersa
    (w Suzuki Inazumie więc TwinShock).
    Napisałem bezpośrednio do wilbersa w DE - nie widzieli problemu w
    wysłaniu im amorków pocztą i wysyłce powrotnej do mnie. Fakturę
    opłaciłem przelewem. Na wszystko straciłem około 2-3 tyg. ale uznałem,
    że producent najlepiej się zna na swoim produkcie i dobrze go naprawi.
    Adresy:
    http://www.wilbers.de/en/wilbersworkshop.php
    i...@t...de
    Cennik (dolicz jeszcze koszty wysyłek): http://www.wilbers.de/en/workshop_preise.php

    Pozdrawiam
    TrueKingElvis

  • 4. Data: 2011-05-04 21:18:27
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-05-04 22:45, Elvis pisze:

    > Cennik (dolicz jeszcze koszty wysyłek):
    http://www.wilbers.de/en/workshop_preise.php

    To tak apropos prostowania ram w Niemczech:

    114-000-50 Straightening frame (cold) without welding / per piece EUR 149,-
    114-000-51 Straightening frame (warm) incl. welding / per piece EUR 249,-

    Taniej, kurde niz w Polsce :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 5. Data: 2011-05-05 20:55:20
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-05-04 23:18, Kuczu pisze:

> [...]
    > 114-000-51 Straightening frame (warm) incl. welding / per piece EUR 249,-

    Jakby nie dalo rady, to sprobuj u Sancheza, jest on mistrzem, jezeli
    chodzi o naprawe zawiechy, mi robil jakie 7 lat temu, mowiel, ze nie
    daje gwaracji, bo porysowany amor od srodka, a pieknie dziala do tej pory

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 6. Data: 2011-05-06 08:04:42
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Michał V-R" napisał w wiadomości

    > Jakby nie dalo rady, to sprobuj u Sancheza, jest on mistrzem, jezeli
    > chodzi o naprawe zawiechy, mi robil jakie 7 lat temu, mowiel, ze nie daje
    > gwaracji, bo porysowany amor od srodka, a pieknie dziala do tej pory

    A jakby nie dało rady, to spróbuj w firmie Nagengast w Gdańsku.
    400zł za wymianę uszczelniaczy wraz z nową sztycą. Na starej łuszczył się
    chrom.
    Sanchez nie chciał się tego podjąć.
    Nagengast robi wysyłkowo za pobraniem.

    Poza tym, jest na 100% jakaś firma w Posen, która to robi, bo sam byłem do
    takiej odsyłany z moich lokalnych warsztatów motocyklowych. Kontaktu nie
    mam.

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 7. Data: 2011-05-06 19:07:00
    Od: xwx <x...@g...com>

    On 4 Maj, 22:45, Elvis <t...@g...com> wrote:
    > Witam.
    > W zeszłym roku miałem taki sam problem - ciekł olej z amorka Wilbersa
    > (w Suzuki Inazumie więc TwinShock).
    > Napisałem bezpośrednio do wilbersa w DE

    Wielkie dzieki Elvis za super podpowiedz! Rozeznalem sie w cenach
    takiej uslugi w poznanskiej Motorowni i w Grandys Duo i wychodzi cena
    takiej uslugi ok 100-150 euro + cena ew.demontazu i zalozenia.
    Napisalem wiec za rada Elvisa i po Jego szczegolowym mailu do
    Wilberd.de i dzis odpisali, ze sa bardzo na tak i ze pelna usluga
    naprawy z wymiana wszystkich uszczelniaczy, oleju, gazu i
    ew.szlifowaniem, czyli "WILBERS shock maintenance with reservoir -
    inclusive sealing set, oil, piston ring, rubber , nitrogen, inclusive
    piston rod polish" wyjdzie 99 euro i to na oryginalnych czesciach.
    Wychodzi na to, ze sa bardzo konkurencyjni i w to wejde.
    Dzieki za pomoc!

    Pozdrawiam
    xwx

    P.S. Macie jakies doswiadczenie (bo ja zadnego) z wysylka do DE?
    Kurier chyba drogo wyjdzie, co? Poczta to nie za duze ryzyko Waszym
    zdaniem?