  • 1. Data: 2011-11-10 08:19:57
    Temat: Awaria Thunderbirda - grupy dyskusyjne
    Od: Martin5 <marcin5@_NOSPAM_onet.pl>

    Pomocy!

    Piszę ze Ścigacza, bo rano aktualizował mi się Thunderbird i przestał
    wyświetlać grupy dyskusyjne.

    Czy jesteście w stanie powiedzieć, czy to tylko u mnie, czy inni też mają
    klopot?

    Pobiera tylko listę tematów, ale nie pokazuje treści postów.

    MarcinN

  • 2. Data: 2011-11-10 08:24:22
    Temat: Re: Awaria Thunderbirda - grupy dyskusyjne
    Od: Alf/red/ <a...@a...waw.pl>

    On 2011-11-10 09:19, Martin5 wrote:
    > Pobiera tylko listę tematów, ale nie pokazuje treści postów.

    Pokazuje, co widać na załączonym obrazku.

    --
    Alf/red/

  • 3. Data: 2011-11-10 08:58:56
    Od: ursynek <u...@n...tam.nie.tu.pl>

    W dniu 2011-11-10 09:19, Martin5 pisze:
> [...]
    > też mają klopot?
    >
    > Pobiera tylko listę tematów, ale nie pokazuje treści postów.

    Narzędzia -> Opcje -> Sieć i miejsce na dysku -> Miejsce na
    dysku -> wyczyść teraz.

    U mnie pomaga jak nie pobiera treści wiadomości.

    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2011-11-10 10:32:54
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    Martin5 wrote:

> [...]
    > klopot?
    >
    > Pobiera tylko listę tematów, ale nie pokazuje treści postów.

    Miałem to samo, musiałem przeinstalować program.

  • 5. Data: 2011-11-10 10:48:43
    Od: Martin5 <marcin5@_NOSPAM_onet.pl>

    Wojtek Sobociński napisal

    > Miałem to samo, musiałem przeinstalować program.

    Czy po reinstalacji zapamiętał wszystkie ustawienia poczty? Nie mogę
    stracić wszystkich maili.

    Generalnie - do dupy ten Thunderbird, a tak mi zachwalano go, także na tej
    grupie i kazano zmienić Windows Mail na to cudo.

  • 6. Data: 2011-11-10 11:38:27
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 10.11.2011 11:48, Martin5 pisze:
> [...]
    >
    > Generalnie - do dupy ten Thunderbird, a tak mi zachwalano go, także na
    > tej grupie i kazano zmienić Windows Mail na to cudo.

    bo jest dobry i mam pod opieką jakąs setke takich. Zaden sie nie wywala.
    Jesli nie widzisz postów z newsów to po prostu odsubskrybuj grupe a
    potem zapisz sie jeszcze raz. Na poczte to nie ma wpływu.
    Albo zrób porządkowanie folderów

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 7. Data: 2011-11-10 12:10:36
    Od: Marcin N <m...@w...onet.pl>

    W dniu 2011-11-10 12:38, Arni pisze:

> [...]
    > Jesli nie widzisz postów z newsów to po prostu odsubskrybuj grupe a
    > potem zapisz sie jeszcze raz. Na poczte to nie ma wpływu.

    Nie ja jeden miałem dzisiaj problem z tymi newsami.
    Należało usunąć konto newsowe w programie i założyć je od początku.
    Działa. Oby więcej się to nie powtórzyło.
    Przeinstalowanie całego Thunderbirda nie pomogło.

  • 8. Data: 2011-11-10 12:14:05
    Od: Marcin N <m...@w...onet.pl>

    W dniu 2011-11-10 09:58, ursynek pisze:

    > Narzędzia -> Opcje -> Sieć i miejsce na dysku -> Miejsce na dysku ->
    > wyczyść teraz.
    >
    > U mnie pomaga jak nie pobiera treści wiadomości.
    >
    > Pozdrawiam.

    Twojego posta w ogóle nie było widać spod czytnika ścigacza. Szkoda,
    może by mi pomógł.

  • 9. Data: 2011-11-10 13:12:36
    Od: ursynek <u...@n...tam.nie.tu.pl>

    W dniu 2011-11-10 13:14, Marcin N pisze:

    > Twojego posta w ogóle nie było widać spod czytnika ścigacza.
    > Szkoda, może by mi pomógł.

    Bo korzystam z wynalazku(nntp.aioe.org) który umożliwia
    wysyłanie newsów na porcie 22. Normalny port dla grup
    dyskusyjnych mam w firmie niestety zablokowany. Minus jest taki,
    że niektórzy(pewnie większość) moich postów nie widzi.

    Pozdrawiam.

  • 10. Data: 2011-11-10 20:33:08
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2011-11-10 09:19, Martin5 pisze:
    > Pomocy!
    >
    > Piszę ze Ścigacza, bo rano aktualizował mi się Thunderbird

    A już myślałem, że chodzi o Triumpha ;-)

    --
    Pzdr

    JKK