  • 41. Data: 2022-06-28 17:55:44
    Temat: Re: Autostrada śmierci A4 - jak wykupić bilet, trasa Wałbrzych-Opole
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 28.06.2022 o 13:46, scobowski pisze:

    > Jest gdzieś w regulaminach napisane, że mozna zapłacić PO przejeździe?

    Tak.
    "Opłata dodatkowa nie będzie pobierana, jeśli w ciągu 3 dni od
    zakończenia przejazdu opłata za ten przejazd zostanie wniesiona poprzez
    zakup e-biletu autostradowego."

    --
    Irokez

  • 42. Data: 2022-06-28 21:47:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 28 Jun 2022 17:55:44 +0200, Irokez wrote:

    > Tak.
    > "Opłata dodatkowa nie będzie pobierana, jeśli w ciągu 3 dni od
    > zakończenia przejazdu opłata za ten przejazd zostanie wniesiona poprzez
    > zakup e-biletu autostradowego."

    Ciekawe jak sobie radza przy wiekszej ilosci przejazdow.
    Niby mozna wprowadzic date waznosci biletu, ale wazny 2 doby,
    to przy wiekszej ilosci mozna zwariowac.
    A bramki pewnie nie maja 100% skutecznosci rozpoznawania,
    o ile w ogole sa tam jakies kamery ...

    J.

  • 43. Data: 2022-06-28 22:31:32
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 28 Jun 2022 21:47:10 +0200, w
    <1dl13glc9bkev$.1xdwxbk92y03z.dlg@40tude.net>, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > A bramki pewnie nie maja 100% skutecznosci rozpoznawania,
    > o ile w ogole sa tam jakies kamery ...

    No to co jeżeli ciebie nie rozpoznają?

  • 44. Data: 2022-07-21 17:04:59
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-06-20 o 21:31, cef pisze:

    > Jak można w prosty sposób zdobyć informację jakie odcinki są płatne
    > jeśli nie wiem za bardzo gdzie będę zjeżdżał.
    > Tzn czy muszę korzystając z którejś aplikacji podawać dokładne odcinki?
    > Ze wszystkich krajów gdzie muszę kupić jakąś opłatę, to akurat tej polskiej
    > nie jestem w stanie rozgryźć bez zewnętrznej pomocy - tzn czytania
    > forów, grup,
    > dodatkowych dyskusji.

    I jeszcze każdy odcinek inaczej, bo muszę jutro jechać z Wrocławia
    pod Przemyśl i uznałem, że najprościej będzie kupić bilet na Orlenie,ale
    bilet
    jest tylko do Gliwic a potem znowu bramki Katowice-Kraków i tam
    albo tradycyjnie albo jakieś apki. Porypane.

  • 45. Data: 2022-07-21 17:30:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 21 Jul 2022 17:04:59 +0200, cef wrote:

> [...]
    > bilet
    > jest tylko do Gliwic a potem znowu bramki Katowice-Kraków i tam
    > albo tradycyjnie albo jakieś apki. Porypane.

    Taki system. Bylo nie głosowac na SLD i AWS :-)

    Ale ... koncesja im sie nie konczy?

    Jeszcze 5 lat
    https://www.bankier.pl/wiadomosc/Adamczyk-W-2027-r-p
    anstwo-przejmie-odpowiedzialnosc-za-A4-Katowice-Krak
    ow-8370739.html

    Chyba ze ... znow zle zaglosujemy :-)

    P.S.
    "Szef resortu infrastruktury zachęcił do korzystania z połączeń
    kolejowych. Zwrócił przy tym uwagę na aspekty ekologiczne korzystania
    z pociągów i niższe koszty przejazdu niż samochodem."

    A pozostale kiedy sie uwolnią ?

    J.

  • 46. Data: 2022-07-21 21:40:55
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-07-21 o 17:30, J.F pisze:

    > Taki system. Bylo nie głosowac na SLD i AWS :-)

    Bo ja wiem czy to ma jakiś związek z rządzeniem?
    To raczej wpływy i niewiele by zmieniła inna władza -
    burdel byłby taki sam, tylko kto inny by za tym stał.

    > "Szef resortu infrastruktury zachęcił do korzystania z połączeń
    > kolejowych. Zwrócił przy tym uwagę na aspekty ekologiczne korzystania
    > z pociągów i niższe koszty przejazdu niż samochodem."

    Ciekawe jak obrócić pociągiem w te rejony - i jeszcze jakieś 50km na północ
    od A4 i kolei tak, żeby być
    tam na określoną godzinę a w drodze powrotnej
    (też limitowanej czasowo) zabrać
    30-40kg ładunku. Czarno widzę PKP/PKS, to już chyba
    elektrykiem prędzej...
    A normalnie na jednym baku bym obrócił, tylko
    dla spokojności przed powrotem zatankuję ponownie.

  • 47. Data: 2022-07-21 21:59:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 21 Jul 2022 21:40:55 +0200, cef wrote:

    > Bo ja wiem czy to ma jakiś związek z rządzeniem?
    > To raczej wpływy i niewiele by zmieniła inna władza -
    > burdel byłby taki sam, tylko kto inny by za tym stał.

    Rozwiązan na autostrady jest kilka.
    Nasze władze wybraly najgorsze.

    P.S. odtajnono umowe koncesyjną?

    https://motoryzacja.interia.pl/raporty/raport-polski
    e-drogi/wiadomosci/news-odtajniono-zapisy-koncesji-n
    a-autostrade-a4-moze-byc-gorzej,nId,4968358

    czy tylko fragmenty?

> [...]
    > tam na określoną godzinę a w drodze powrotnej
    > (też limitowanej czasowo) zabrać
    > 30-40kg ładunku. Czarno widzę PKP/PKS, to już chyba

    PKP mnie ostatnio pare razy pozytywnie zaskoczylo.
    Podmiejski pociag przez wioski (Szewce, Pęgów) zap* 120,
    a samochodom wolno 40 :-(

    > A normalnie na jednym baku bym obrócił, tylko
    > dla spokojności przed powrotem zatankuję ponownie.

    A tu nalezy oszczedzac paliwo jeszcze przez pare miesiecy ...

    J.

  • 48. Data: 2022-07-21 22:06:00
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-07-21 o 21:59, J.F pisze:

    > Rozwiązan na autostrady jest kilka.
    > Nasze władze wybraly najgorsze.

    Inna władza też by tak wybrała.

    > PKP mnie ostatnio pare razy pozytywnie zaskoczylo.
    > Podmiejski pociag przez wioski (Szewce, Pęgów) zap* 120,
    > a samochodom wolno 40 :-(

    Nie pamiętam kiedy ostatnio jechałem pociągiem.
    Pewnie w poprzednim stuleciu.

  • 49. Data: 2022-07-21 22:12:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 21 Jul 2022 22:06:00 +0200, cef wrote:

    > Inna władza też by tak wybrała.

    Moze tak, moze nie.

    Minelo pare lat i juz wybierali inaczej.

    > Nie pamiętam kiedy ostatnio jechałem pociągiem.
    > Pewnie w poprzednim stuleciu.

    Czasem wystarczy w rozklad popatrzec, albo jak znajomi pojadą.

    J.

  • 50. Data: 2022-07-22 06:33:40
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-07-21 o 22:12, J.F pisze:

    > Moze tak, moze nie.
    >
    > Minelo pare lat i juz wybierali inaczej.

    Wybrać po polsku to jest zawsze najgorzej :-)

    > Czasem wystarczy w rozklad popatrzec, albo jak znajomi pojadą.

    A to się zdarzało, nawet bilety kupowałem.
    Ale nie miałem okazji się sam przejechać