    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Autostop na AUTOSTRADZIE A-4 !!!
    Date: Sat, 23 Apr 2011 14:54:51 +0200

    On Sat, 23 Apr 2011 14:17:49 +0200, Cavallino wrote:

    >Tak - dokładnie o to pytam.

    Panie, pan sie dobrze zastanow czy pan wolisz zaplacic za jezdzenie po
    autostradzie i oszukiwanie funkcjonariusza na sluzbie, czy wolisz pan
    twierdzi ze to naprawde jest motocykl.

    Bo dalej bedzie prosze okazac PJ, oszukal pan urzednika przy
    rejestracji, nie poddawal pojazdu badaniom technicznym, oszukal
    ubezpieczyciela, zaraz wezwiemy lawete - klamac to trzeba umiec :-)

    >Ale nie miał pojęcia na ile można ufać. ;-)

    To powinien szybkosciomierz naprawic :-P

    J.