  • Data: 2011-04-21 22:46:17
    Temat: Re: Autostop na AUTOSTRADZIE A-4 !!!
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    news:4db096a9$1@news.home.net.pl...
    >W wiadomości
    zeta.pl

    > A ty przeczytaj przytoczony przepis

    przecież go zacytowałem, bądz tak uprzejmy i odnieś sie do cytatu.

    ps. dla ułatwienia sprawdz dodatkowo:
    1. co to jest motorower
    2. co to jest skuter
    3. dlaczego punkt 1 i punkt 2 nie są tożsame

    Pomijając to, ze praktycznie wszystkie, bez nielicznych wyjątków zaraz po
    wyjechaniu ze sklepu motorowery stają sie motocyklami w myśl litery prawa,
    skąd masz pewność, ze widziany skuter nie był motocyklem?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl