  • 221. Data: 2016-04-07 17:53:57
    Temat: Re: wyrabianie dobrego nawyku.
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 07.04.2016 o 15:54, SW3 pisze:

    > I właśnie to jest źle.

    Dobrze.
    Rower nie jest od jeżdżenia po chodnikach i przejściach dla pieszych.

  • 222. Data: 2016-04-07 17:55:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 07.04.2016 11:34, Polonek wrote:

    > Powód jest jeden - wyrabianie dobrego nawyku.
    > Przejeżdżanie powoli i z uwagą nie zawsze udaje się
    > i dlatego są wypadki.

    Ale to jest "overkill". Skoro wjeżdza na pełnej kurwie na przejście, to
    nic nie pomoże wymaganie, żeby wogole nie wjeżdzał;)

    Tak jak z pomysłem, że skoro np część rowerzystów w dupie ma
    oświetlenie, to nakażmy im jeżdzić w kamizelkach. Wtedy będą mieli w
    dupie i oświetlenie i kamizelki, czyli niby coś zrobiliśmy, ale nic nie
    osiągneliśmy:P

    Shrek.

  • 223. Data: 2016-04-07 18:46:11
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Cavallino wrote:

    > Rower nie jest od jeżdżenia po chodnikach i przejściach dla pieszych.

    Amen, bracie!

    Pozdrawiam, Piotr

  • 224. Data: 2016-04-07 19:02:39
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 07.04.2016 o 17:10 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    > Zazwyczaj nawet nie zwalniają....

    Niektórzy rowerzyści nieostrożnie przejeżdżają po przejściach więc każmy
    wszystkim zsiadać z roweru.
    Niektórzy kierowcy nie przepuszczają pieszych na zielonej strzałce więc
    każmy wszystkim bezwzględnie stawać przed strzałką.
    Niektórzy kierowcy jadą 100 na ograniczeniu do 70 więc postawmy 40.

    --
    SW3
    ----

  • 225. Data: 2016-04-07 19:15:34
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 07.04.2016 o 19:02, SW3 pisze:

    > Niektórzy rowerzyści

    Nie napisałem że niektórzy.
    Napisałem, że poza mną w tym roku nie widziałem ani jednego jadącego
    zgodnie z przepisami.

  • 226. Data: 2016-04-07 19:27:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-04-07 o 19:15, Cavallino pisze:

    > Nie napisałem że niektórzy.
    > Napisałem, że poza mną w tym roku nie widziałem ani jednego jadącego
    > zgodnie z przepisami.

    LOL, ale bzdura.

    --
    Liwiusz

  • 227. Data: 2016-04-07 20:31:15
    Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr Wyderski" <p...@n...mil> napisał w wiadomości

    > Pasażerowie Germanwings też tak myśleli. Pilot nazywał się Andreas Lubitz.

    Nie on pierwszy.

    > Najpierw trzeba w ogóle zacząć myśleć, a to niszowe hobby.

    Nie sposób się nie zgodzić.

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.

  • 228. Data: 2016-04-07 21:22:40
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski"

    Jak można traktować poważnie enuncjacje faceta który nie umie sobie
    zredagować poprawnego delimitera i sygnaturki.
    Ty, facet, naklej sobie na bryke reklamę Avasta, będzie ciekawiej :)
    ---
    Z d...y piszesz

  • 229. Data: 2016-04-07 21:42:29
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

    Tak czy inaczej - coraz bardziej skomplikowane sie te samoloty robia,
    coraz wiecej skomplikowanych zaleznosci powstaje, i nie ma sie co
    dziwic, ze piloci glupieja.
    Z drugiej - oni nie maja glupiec, oni maja pilotowac zgodnie z
    instrukcja, punkt po punkcie :-)
    ---
    Tak, czytać te instrukcje latania w powietrzu :-)

  • 230. Data: 2016-04-07 21:48:59
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Marek"

    > Lubisz codziennie sobie przeczytać ze 20 reklam Avasta?

    Nie nie możesz w czytniki wyłączyć wyświetlanie sygnaturek?
    ---
    To nie była sygnaturka