-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
a.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody
References: <ndv360$fq$1@dont-email.me> <ndvta5$pds$1@news.agh.edu.pl>
<ne01ss$kh0$1@dont-email.me> <ne161k$35q$10@node1.news.atman.pl>
<ne1fig$6da$1@node2.news.atman.pl> <ne1g7f$708$1@node2.news.atman.pl>
<ne1ina$9g7$1@node2.news.atman.pl> <ne27lj$sbs$1@node2.news.atman.pl>
<ne2i7q$6un$1@node2.news.atman.pl> <ne35ao$ire$1@dont-email.me>
<ne3933$vq5$1@node2.news.atman.pl> <ne3dsh$lf9$1@dont-email.me>
<12j2g0s508mnd.krv624vr8tw5$.dlg@40tude.net> <ne44bo$fqg$1@dont-email.me>
<1...@4...net> <ne5b7r$oj6$1@dont-email.me>
<57063526$0$22824$65785112@news.neostrada.pl>
<ne6d59$67q$1@mx1.internetia.pl>
In-Reply-To: <ne6d59$67q$1@mx1.internetia.pl>
Subject: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
Date: Fri, 8 Apr 2016 10:59:24 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 33
Message-ID: <570772ed$0$22830$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.7.209.1
X-Trace: 1460105965 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 22830 83.7.209.1:53039
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:698063 pl.misc.samochody:2579946
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "re" napisał w wiadomości grup
Użytkownik "J.F."
>...
>Tak czy inaczej - coraz bardziej skomplikowane sie te samoloty robia,
>coraz wiecej skomplikowanych zaleznosci powstaje, i nie ma sie co
>dziwic, ze piloci glupieja.
>Z drugiej - oni nie maja glupiec, oni maja pilotowac zgodnie z
>instrukcja, punkt po punkcie :-)
>---
>Tak, czytać te instrukcje latania w powietrzu :-)
A dokladnie tak.
Przy normalnych manewrach jest "checklista", ktora jeden pilot czyta,
a drugi wykonuje punkt po punkcie.
Moze i znaja na pamiec, ale zeby pamiec nie zawiodla, to jest jak
wyzej.
Przy nienormalnych zaczyna sie nerwowe wertowanie instrukcji - co
robic w tej sytuacji.
I to jest jak najbardziej prawidlowe - pamiec moze byc zawodna, pilot
moze cos zapamietac z innego modelu, sa zaleznosci o ktorych mu sie
nie mowi, bo i tak nie spamieta,
producent moze wprowadzic zmiany - czy w samolocie, czy w zalecanym
sposobie postepowania.
I potem tylko mozna przeczytac w raporcie z wypadku "zalecono
poprawienie instrukcji, bo nie opisywala, co piloci maja zrobic w tej
sytuacji".
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.04.16 11:06 ks
- 08.04.16 11:30 ks
- 08.04.16 11:36 Marek
- 08.04.16 11:49 masti
- 08.04.16 11:50 masti
- 08.04.16 11:55 Liwiusz
- 08.04.16 12:30 AlexY
- 08.04.16 12:31 J.F.
- 08.04.16 13:41 Pszemol
- 08.04.16 14:10 Pszemol
- 08.04.16 14:12 Pszemol
- 08.04.16 14:14 Pszemol
- 08.04.16 14:54 Shrek
- 08.04.16 15:49 Shrek
- 08.04.16 15:53 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- SEP 1 kV E
- Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- starość nie radość
- Ataki hakerskie
- Akumulatorki Ni-MH AA i AAA Green Cell
- Dławik CM
- JDG i utylizacja sprzetu
- Identyfikacja układ SO8 w sterowniku migających światełek choinkowych
- DS1813-10 się psuje
- Taki tam szkolny problem...
- LIR2032 a ML2032
- SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- olej psuje?
- Internet w lesie - Starlink
- Opis produktu z Aliexpress
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe