  • Data: 2016-04-06 17:30:16
    Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Marek napisał:

    > Błąd, zwykłe ostrzeganie przed zmianą pasa (w tych autach co tylko
    > ostrzegają ale jeszcze trzymać pasa nie umieją) dziala zadziwiająco
    > dobrze w wielu różnych konfiguracjach kształtu i koloru pasa ruchu.
    > Tak dobrze że mnie to wkurza, że nie dorobiono opcji autotrzymania.
    > Starczyło nawet by wyprowadzili sygnał z tego urządzenia w funkcji
    > środka pasa to resztę bym sam dorobił...

    Nie *nie umieją* trzymać pasa, tylko nikt nie sprzeda samochodu,
    który to robi. Właśnie z wieloktotnie tu podnoszonych przyczyn,
    że nikt nie chce odpowiadać za to, co się stanie, gdy jednak nie
    będzie się trzymać. To jest kolejny powód, by olewać te wszystkie
    pomysły. Uważam prowadzenie samochodu po autostradach za zajęcie
    na tyle nudne, że nie należy swojej sytuacji dodatkowa pogarszać
    biorąc na siebie śledzenie ostrzeżeń systemu śledzącego, zamiast
    śledzić osobiście.

    --
    Jarek