  • Data: 2013-12-07 18:35:22
    Temat: Re: Automatyczny reset kot?a gazowego
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 06 Dec 2013 09:32:25 +0100, gizmo <g...@a...pl> wrote:

    >Nie dramatyzujmy, chodzi o układ, który zrobi to samo co robię ręcznie,
    >tylko szybciej. Przez to będzie bezpieczniej.

    Na ogol, jezeli cos sie resetuje, to nei robi tego bez powodu. Moze
    tak nalazaloby najpierw pzreanalizowac dlaczego sie ow reset robi,
    zamiast robic silowy restart? Przypomina mi to wyczynu mojego wujka,
    ktoremu ciagle "palily sie korki". Wiec je "zresetowal" spinaczem. To
    spalil mu sie dom.

    Inny facio, o ktorym pisala prasa, resetowal detektor CO. Bo "ciagle
    robil alarm i pewnei byl zepsuty" Skonczylo sie tym ze cala rodzina
    wyladaowala w szpitalu, bo zatrula sie czadem. Pare osob nei pzrezylo.

    To co proponujesz, to z inzynierskiego punktu widzenia i z punktu
    widzenai bezpieczenstawa to piramidalny idiotyzm

    A.L.