  • 1. Data: 2012-06-28 14:23:28
    Temat: Automatyczna sekretarka na E72
    Od: to <t...@i...pl>

    Potrzebuje zrobić mini infolinie, wyszperałem więc starego E72, kupiłem
    kartę prepaid i... no właśnie. Przydałby się jakiś soft.

    Znacie jakiś program, który będzie potrafił poza ustalonymi godzinami
    odtwarzać nagraną wcześniej wiadomość i się rozłączać? Byłoby idealnie,
    gdyby potrafił jeszcze odtworzyć ją w przypadku, gdy przez jakiś czas
    nikt nie odbierze połączenia (nie, nie chcę uruchamiać poczty głosowej).

  • 2. Data: 2012-06-28 18:47:08
    Temat: Re: Automatyczna sekretarka na E72
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał:

    > Znacie jakiś program, który będzie potrafił poza ustalonymi godzinami
    > odtwarzać nagraną wcześniej wiadomość i się rozłączać?

    Polecam Answering Machine.
    http://forum.gsmcenter.pl/aplikacje-f60/answering-ma
    chine-t730.html

  • 3. Data: 2012-06-29 10:07:15