  • Data: 2011-06-07 20:37:39
    Temat: Re: Automapa 5.5 i wybór E75 zamiast 86
    Od: "Tomek" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał w wiadomości
    news:isld7p$dp4$1@speranza.aioe.org...

    > Użytkownik "Tomek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jak od WOJKOWIC to nic dziwnego,
    > że Cie na obecną 86 kieruje.

    Napisąłąem nieprecyzyjnie- od strony (z kier) Wojtkowic.

    > A jak chcesz jechać S1, a opcja najszybsza nie działa,
    > to wbij sobie punkt pośredni i po sprawie.
    > Ew. Lędziny - są przy S1
    > (nie zjedziesz, tylko pojedziesz dalej na Tychy)

    Lędziny są na płd-wschód od trasy i nawigacja
    przyjęła S1.
    poprzednio wybierałem np. Wesoła,
    Kosztowy itp, to nawigacja S1 nigdy nie wybrała.
    Wybrała też i przez punkt w duzym powiększeniu.
    Nawigacja nie moja więc aktualizację zostawię
    właścicielce.
    Kiedyś w tych Wojtkowicach w środku niocy
    błądziłem stąd zapamiętałem tak tą nazwę.
    Na jakie.drogowskazy za Podwarpiem się kierować
    aby wypaść na S1? Jak już na niej będę to
    nawigacja sama przeliczy.
    Podziękowania.
    Tomek.