  • 61. Data: 2010-06-12 22:05:21
    Temat: Re: Autoko 7-miejscowe - jakie sugestie ?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-06-12 21:26, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > Do tej pory wymianiałem w swoim Sceniucu z "grubszych" rzeczy - sprzęgło
    > kompletne, rozrząd (dwa razy), komplety tarcz/klocków, gumy wachacza
    > ylnego - i za każdym razem wkładałem części kupione w Intercarsie czy
    > innym sklepie.

    Wymieniłes materiały eksploatacyjne. Niestety w Renault trudno nazwać
    kolektor dolotowy eksploatacją. Lanos miał przynajmniej metalowy a tu
    plastikowe gówno. Itd.

  • 62. Data: 2010-06-12 22:10:44
    Od: Lew2 <w...@h...com>

    On Jun 12, 10:44 am, Lew2 <w...@h...com> wrote:
    > On Jun 11, 9:47 pm, Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:> Witam.

    > g) Avensis Verso albo Corolla Verso

    Np:

    http://moto.gratka.pl/tresc/toyota-avensis-verso-d4d
    -7-osobowy-2-0-11436785.html#24f7510a95a3d463,1

  • 63. Data: 2010-06-12 22:14:50
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-06-12 22:10, Lew2 wrote:
    > moto.gratka.pl/tresc/toyota-avensis...

    Ale czekaj, one się nie chowają w podlogę. Składają się w taką kanapke?
    Jesli tak, to fatalnie. Zajmuja mi przestrzeń w sposób upierdliwie
    niewygodny.

  • 64. Data: 2010-06-12 22:15:44
    Od: AL <a...@s...tam>

    Waldek Godel pisze:

    > Niestety, tak, bo C4 zaczęło się od 2007 roku właśnie.

    od 2006 roku

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 65. Data: 2010-06-12 22:16:43
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "CeSaR" <a...@m...com> napisał w wiadomości

    > S-Max był jako alternatywa. Zbyt zwyczajny :-)

    Dla mnie był dostatecznie niezwyczajny :
    http://picasaweb.google.pl/przemv/SMax#5406488768587
    591250
    a ponad 200 konnego C4GP nie mieli ;)

  • 66. Data: 2010-06-12 23:23:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:hv0djc$ten$1@news.onet.pl...

    > Każda maszyna która składa się więcej niż z jednej części - jeśli pracuje
    > to kiedyś na pewno się zepsuje.
    > Znam twoje przejścia z Megane - może była wtedy jakaś zrąbana seria (za
    > bardzo oszczędzali, zła kontrola jakości, itp.)

    Nie może ale na pewno.
    Co nie zmienia faktu, że producent olał klientów nie naprawiając/wymieniając
    tego badziewia na swój koszt.
    Czyli uznał to za normalną i akceptowalną sytuację.
    Która może się powtórzyć w dowolnym momencie w każdym ich aucie.
    Jako że mam inne zdanie na ten temat, to ich skreśliłem.
    Tak na wszelki przypadek.

  • 67. Data: 2010-06-12 23:32:18
    Od: Lew2 <w...@h...com>

    On Jun 12, 10:14 pm, Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale czekaj, one się nie chowają w podlogę. Składają się w taką kanapke?
    > Jesli tak, to fatalnie. Zajmuja mi przestrzeń w sposób upierdliwie
    > niewygodny.

    Rzeczywiście nie sprawdzałem jak w Avensis Verso, ale w Corolli Verso
    na 100% się składają w płaską podłogę (system "Toyota Easy Flat").
    Tylko te 2 ostatnie miejsca w Corolli Verso to są takie gorszej
    kategorii, na krótkie trasy. Ot takie miejsconka na wszelki wypadek. A
    w Avensis Verso są pełnowwymiarowe.

  • 68. Data: 2010-06-13 00:16:16
    Od: Jarek <j...@n...pl>

    Sebastian Biały pisze:
    > Witam.
    >
    > Zadanie: 7 miesc siedzących, dwa moga być niepełnowymiarowe.

    Jakiś czas temu sam byłem w podobnej sytuacji. Po rozlicznych
    poszukiwaniach, jazdach testowych i rozmowach z użytkownikami
    kupiłem Dodge'a Durango (4x4).
    Jak dla mnie istotne było to że mam 7 miejsc i mały bagażnik albo 5
    miejsc i wieeeelki bagażnik.
    Już wcześniej jeździłem amerykanami, więc nie przejmowałem się bzdurami
    opowiadanymi na ich temat przez ludzi którzy widzieli je tylko w TV.
    Nie wiem kto mówił ci że Voyager jest zły. Wśród moich znajomych jest
    ich kilka i jakoś nikt na nie nie narzeka. Mi w Voaygerze nie podobało
    się to że ma układ siedzeń 2+2+3. Durango/Aspen mają 2+3+2 co jest wg.
    mnie znacznie praktyczniejsze - inna sprawa że Voyager (duży) ma całkiem
    sporo bagażnika przy 7 miejscach.
    Części do amerykanów są tanie i generalnie dostępne. Awaryjność jest
    raczej mała i dotyczy głównie elektroniki i gadgetów - poważne awarie
    zdarzają się bardzo sporadycznie.
    Oczywiście posiadanie samochodu takiego jak Durango wiąże się z
    większymi kosztami: np. komplet opon 265/60R18 parę zł kosztuje :)
    Ale fun z jazdy (szczególnie w ciężkich warunkach) jest tego wart.
    Jak potrzebujesz tanio jeździć, to można założyć gaz - amerykańskie
    samochody bardzo dobrze się gazują.
    Ja kiedyś byłem przeciwnikiem gazu, ale Durango które kupiłem miało już
    gaz zainstalowany i teraz po roku czasu bardzo LPG polubiłem.
    Mi pali ok. 20l/LPG na 100km. To tyle co 9 litrów benzyny.

    Jarek

  • 69. Data: 2010-06-13 00:19:25
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-06-13 00:16, Jarek pisze:

    > Ja kiedyś byłem przeciwnikiem gazu, ale Durango które kupiłem miało już
    > gaz zainstalowany i teraz po roku czasu bardzo LPG polubiłem.
    > Mi pali ok. 20l/LPG na 100km. To tyle co 9 litrów benzyny.

    Spoko - zaraz się dowiedz że powinieneś sprzedać to auto, bo jak
    tankujesz do niego LPG, to cię na nie nie stać :)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 70. Data: 2010-06-13 00:25:34
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 13 Jun 2010 00:16:16 +0200, Jarek napisał(a):

    > gaz zainstalowany i teraz po roku czasu bardzo LPG polubiłem.
    > Mi pali ok. 20l/LPG na 100km. To tyle co 9 litrów benzyny.

    Jak dla mnie to tyle co 10 litrów benzyny, ale ja to do szkoły jeszcze
    przed Giertychem chodziłem.
    Oprócz tego konkurencja wymieniona w tym wątku z dieslami pali ~6 więc
    jednak różnica jest i to istotna. W dodatku mają pełny bagażnik ORAZ koło
    zapasowe.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel