  • 91. Data: 2010-06-13 22:22:10
    Temat: Re: Autoko 7-miejscowe - jakie sugestie ?
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Waldek Godel"

    > Nie przejmuj się, to jest tylko zwariowany świat według Juranda, gdzie
    > najekonomiczniejszym autem jest suv forda.

    No cóż, każdy po trosze chwali swoje - wcale się nie dziwię ;-)
    Miałem przyjemnośc mieć Fiestę 2 z silnikiem 1.8D - taki prosty bez
    turbo i innych bajerów - też malutko palił i to niezależnie od rodzaju
    trasy i jeszcze jedno pamietam z tej fiesty - miała jakieś dodatki od
    RS i prowadziła się fantastycznie - krete drogi to był jej żywioł.

  • 92. Data: 2010-06-13 22:41:50
    Od: "Sklavin" <sklawin.w@_gazeta.pl>

    Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    > Witam.
    >
    > W tej chwili wożę się Laguną II Kombi. Autko przemiłe i bardzo je lubie
    > mimo kaprysów jednak sytuacja rodzinna zmusza mnie do poszukania czegoś
    > większego.

    Mazda 5, tylko może być ciężko w tym budżecie trafić egzemplarz
    nieposkładany z trzech rozbitków. Tak czy siak można potraktować jako
    alternatywę. Design dość ciekawy i mega praktyczne tylnie drzwi odsuwane ale
    ja i tak celowałbym w C4 GP :-)

  • 93. Data: 2010-06-13 22:43:25
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-06-13 22:19, Scyzoryk wrote:
    > XC lub V70 z dodatkow? ?awk? w baga?niku. Fajne rozwi?zanie je?li kto?
    > potrzebuje tego sporadycznie.

    Identycznie jest w Lagunie I (byc moze II też, ale mam II i mocowań nie
    widzę). Odpada.

    > Chevrolet Suburban. W tym ostatnim masz 7 pe?nowymiarowych miejsc
    > (nie dostawki) + wielki baga?nik. Mozna go równiez kupiae z dieslem a za
    > 30kz? kupisz ca?kiem m?ody egzemplarz.

    To autko jest zdecydowanie za duże. Coś jak Hummer dla biednych :) Nie
    ... :)

  • 94. Data: 2010-06-13 22:49:32
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 13 Jun 2010 22:22:10 +0200, Przemysław Czaja napisał(a):

> [...]
    > trasy i jeszcze jedno pamietam z tej fiesty - miała jakieś dodatki od
    > RS i prowadziła się fantastycznie - krete drogi to był jej żywioł.

    Ależ oczywiście, ale dobrze jak to ma jakiekolwiek oparcie w logice, sensie
    i zdrowym rozsądku.
    Bo inaczej wychodzi tak jak Jurand zrobił powyżej - z Dodge Durango
    palącego 20 l LPG, co miało być odpowiednikiem cenowym 9-10 litrów benzyny

    ot.. takie zawirowania czasoprzestrzeni w świecie wg. Juranda.
    Ciekawe czy tak samo robi klientom bezwypadkowe i sprawne auta...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 95. Data: 2010-06-13 23:03:12
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > http://picasaweb.google.pl/przemv/SMax#5406488768587
    591250
    > a ponad 200 konnego C4GP nie mieli ;)

    Ale to nówka sztuka? I już bity? :-)

  • 96. Data: 2010-06-13 23:06:39
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "CeSaR" <a...@m...com> napisał w wiadomości
    591250

    > Ale to nówka sztuka? I już bity? :-)

    I ni cholera nie doszliśmy do tego kto, jak i czym go zbił. Spoiler przedni
    już też wymieniany bo nie spisał się w roli pługa śnieżnego. 7 tys.
    przejechane i strucla panie.

  • 97. Data: 2010-06-13 23:10:35
    Od: "Bastion" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Sklavin" <sklawin.w@_gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    trzech rozbitków. Tak czy siak można potraktować
    > jako alternatywę. Design dość ciekawy i mega praktyczne tylnie drzwi odsuwane ale

    Mazda 5? Czemu?
    Od paru tygodni analizuje przewage tego auta nad Zafira II.
    Moim zdaniem Mazda przegrywa na calym froncie:)
    Jedyna przewaga M 5 to rozsuwane dzwi.

    Ciekawy jestem Twojej opinii o Mazda 5.

  • 98. Data: 2010-06-13 23:15:14
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jurand"

    > jeśli masz na myśli Cx, to to akurat ma niewielkie znaczenie, zdaje się,
    > że kluczowym czynnikiem jest opór czołowy i tu moge się zgodzić, że
    > Zafirka z racji tego iż jest wyższa będzie miała opór czołowy również
    > wyższy.

    Gdybym miał na myśli Cx napisałbym Cx. Sam Cx natomiast niewiele mówi,
    natomiast iloczyn tego współczynnika i powierzchni czołowej samochodu - już
    tak.

    I tu jest pies pogrzebany ;)

    Jurand.

  • 99. Data: 2010-06-13 23:17:08
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    > tak, oczywiście, 10 KM więcej zrobi z zafiry dragstera normalnie,
    > szczególnie przy jej 50 kg większej masie własnej.. tylko w świecie
    > Juranda.

    Robi w porównaniu z tym 1.6 bardzo dużo. Przede wszystkim ten silnik ma
    bardzo dobry dół. Co jest nie bez znaczenia przy ciężkim samochodzie. Po
    drugie - bardzo podatny jest na zwiększanie mocy bez strachu, że jego bazowy
    poziom wysilenia spowoduje dojście do absolutnej granicy wytrzymałości
    silnika. Ale oczywiście możesz sobie dalej teoretyzować. Tyle, że ja miałem
    kilka aut z tym 1.6 HDI jak i również 1.9 CDTi. W życiu bym się nie
    zamienił.

    Jurand.

  • 100. Data: 2010-06-13 23:19:34
    Od: "Sklavin" <sklawin.w@_gazeta.pl>

    Użytkownik "Bastion" <b...@m...pl> napisał w wiadomości grup

    > Ciekawy jestem Twojej opinii o Mazda 5.

    Nie potrafię określić przewagi Mazdy nad Zafirą. Po prostu nigdy nie brałem
    pod uwagę Zafiry ani żadnego innego Opla na poważnie. Biorąc po uwagę
    wnętrze to nawet po japońsku plastikowa Mazda jest szczytem finezji w
    porównaniu do oplowskiej myśli designerskiej. Po prostu w takim aucie
    czułbym się mało komfortowo a to ma kluczowe znaczenie. Nowa generacja Astry
    czy Insigni pokazuje, że Niemcy wreszcie zrozumieli co nieco ale póki nie ma
    nowej wersji Zafiry to auto w moim przypadku nie nadaje się do jazdy.