  • Data: 2024-10-22 09:55:04
    Temat: Re: Autobus,, skuter czy Twizy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 21 Oct 2024 23:00:04 +0200, io wrote:
    > Wybieram się w Polskę :-)
    > Czyli pociągiem pojadę. Ale do pociągu trzeba dostać się. Do wyboru mam:
    > - autobus
    > - skuter
    > - Twizy
    >
    > Autobus jedzie 30 min, ale trzeba wziąć margines po obu stronach rzędu
    > 10 min, czyli wyjdzie 50 min. Bilet coś z 5zł.

    Mnie życie podpowiada, że znacznie więcej.
    Autobus może się spóźnić, autobus może nie przyjechać wcale, albo
    przyjechac pare minut przed czasem.

    Czyli trzeba planować na wczesniejszy kurs aby mieć jeden w rezerwie.
    Chyba, że ... twizy w rezerwie.

    > Twizy ... do pociągu nie wezmę, ale mogę pojechać do kolejnej stacji

    A hulajnogę elektryczną byś wziął.
    Gorzej z bagażem.

    > gdzie duży parking jest i tylko na tym zyskam 15 min i jeszcze 10 min bo
    > nie będę na niego czekał na przystanku. Zostawię na dworcowym parkingu i
    > jak będę wracał to będzie na mnie czekał. Połowa baterii, czyli jakieś 2zł.
    >
    > Co byście wybrali? :-)
    >
    > Twizy? :-)

    Ja, to bym wsiadl w prawdziwy samochod i pojechał do celu :-)

    Ale jeśli trzeba pociągiem .. twizy to pewnie nieglupia opcja, ale pod
    warunkiem, ze jest darmowy/tani parking, ze pociąg się tam zatrzymuje,
    ze nie ukradna/nie zniszczą twizy na parkingu ...

    J.