  • 11. Data: 2012-12-28 16:55:07
    Temat: Re: Auto na wode
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-12-28 13:21, Andrzej Lawa pisze:
> [...]
    #play

    > Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaka broda.
    >
    > Film stary. Pomysł jeszcze starszy (podobny mechanizm, tylko nieco
    > bardziej agresywny, stosowano w silnikach lotniczych z okresu II Wojny
    > Światowej). Zalety ostro przesadzone, a dziennikarzyna jak zwykle bredzi
    > o "napędzie na wodę".
    >
    > Postulat: dziennikarzom należy odbierać prawo do wykonywania zawodu po
    > np. trzech rażących merytorycznych błędach ;->

    Tym publikującym na onecie to po jednym - czyli po każdym artykule.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 12. Data: 2012-12-28 17:20:37
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-12-28 12:25, glang pisze:
    > ale tylko w okresie paździenik - marzec bo w pozostałym sporo idzie na
    > podlewanie ogrodów i może zabraknąć :)
    W okresie październik-marzec, to urzędnicy obliczą Ci akcyzę na
    podstawie prognozowanych opadów x powierzchnia posiadanych nieruchomości ;-)

    Maciek

  • 13. Data: 2012-12-28 18:39:05
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    W dniu 2012-12-28 13:21, Andrzej Lawa pisze:

    > Postulat: dziennikarzom należy odbierać prawo do wykonywania zawodu po
    > np. trzech rażących merytorycznych błędach ;->

    I za jakiś czas będzie można pozamykać te wszystkie onety i gazety
    wyborcze i wkrótce nie będzie co czytać.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 14. Data: 2012-12-28 21:02:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.12.2012 18:39, PeJot pisze:

    > I za jakiś czas będzie można pozamykać te wszystkie onety i gazety
    > wyborcze i wkrótce nie będzie co czytać.

    Albo zmniejszy się bezrobocie, bo zaczną zatrudniać konsultantów
    technicznych :)

  • 15. Data: 2012-12-28 21:40:45
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 28 Dec 2012 21:02:33 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Albo zmniejszy się bezrobocie, bo zaczną zatrudniać konsultantów
    > technicznych :)

    Ale jaki sens?
    Kto chciałby czytać o tym, że jakiś gość miał diesla z najprawdopodobniej
    źle ustawionym kątem wtrysku paliwa, ale zamiast go naprawić, to wynalazł
    że dorzucenie do paliwa sporej dawki środków przeciwstukowych, również
    "syfa pudrem" wyleczyło? :)

  • 16. Data: 2012-12-29 02:42:37
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > I za jakiś czas będzie można pozamykać te wszystkie onety i gazety
    > wyborcze i wkrótce nie będzie co czytać.

    A teraz jest tam co czytac?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa