  • 11. Data: 2016-12-12 22:55:15
    Temat: Re: Auto dla rodziny 2+3
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 12.12.2016 09:05, lleeoo pisze:

    > Szukam, szukam i powiem szczerze mam mętlik w głowie. Generalnie auta z trzema
    > osobnymi siedzeniami przejrzałem i chyba się nie zdecyduję. Więc prośba do tych co
    > już przerobili temat do jakiego samochodu typu kombi, SUV zmieszczę dwa foteliki i
    > nastolatka na tylnej kanapie.
    > Z założeń to rocznik od 2010, silnik bez znaczenia ale wolałbym żeby miał mniej
    > niż 3l pojemności.

    Mój typ: Zafira.

  • 12. Data: 2016-12-12 23:33:15
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    uzywam doblo - mógłby być szerszy ale za niewielkie pieniądze masz
    autobus(którego nie chcesz, a który docenisz jak zaczniesz używać). 2
    foteliki i dorosła osoba daleka od szczupłych się mieszczą. Na trasach
    pincet kilometry się nie męczę. Dużo schowków i mój ulubiony pawlacz nad
    przednią szybą (kapitalna sprawa - ma to jeszcze zdaje się berlingo)

  • 13. Data: 2016-12-13 12:47:39
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2016-12-12 o 22:55, collie pisze:

    > Mój typ: Zafira.

    Miałem ZB i kicha straszna z miejscem z tyłu.
    Teraz mam Cytrynę C5 i jest więcej miejsca.
    Ale mój typ Berlingo/Partner...

  • 14. Data: 2016-12-13 13:40:55
    Od: p...@g...com

    --Miałem ZB i kicha straszna z miejscem z tyłu.

    w B nie bylo dzielonych siedzen wiec pewnie mysli o C (od 2011)

    --Ale mój typ Berlingo/Partner...

    podobno buczy i gwizdze na autostradzie :-) poza tym wyglada (jeszcze) gorzej niz
    autobus (ford s-max)

    P.